مطالب مرتبط:
وضعیت استقلال بحرانی می شود| ترس بزرگ جواد نکونام برای استقلال
شماره 8 فسخ کرد؛ مقصد بعدی استقلال؟
گزینه پرسپولیس و استقلال تصمیم قطعی گرفت/ جواد آقایی پور تیم نیم فصل دوم خود را انتخاب کرد
فیلم شوت استثنایی حامد کاویانپور که دروازه برومند و استقلال را بازکرد
استقلال در آستانه جذب 2 بازیکن لیست نکونام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 13:202024-01-27سياسي

دستیابی به استقلال با وجود تحریم ها و فشار دشمن


امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ایران اسلامی در طی این سالیان با وجود تحریم ها و مشکلات عدیده ای که دشمنان به وجود آوردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، حجت الاسلام تاجی، امروز در نشست بصیرتی که به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان همانند دیگر حوزه ها ایران به یکی از قطب های مهم در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: در دهه شصت، پزشکان غیر ایرانی حضور داشتند اما اینک با توکل بر خداوند و تلاش جوانان ایرانی، پزشکان کشور ما در جهان سرآمد هستند و پزشکان متخصص و متعهدی داریم.

امام جمعه شهرستان چناران گفت: در بحبوحه جنگ، سختی های زیادی به ایران تحمیل شد که با جانفشانی شهداء و فداکاری ایثارگران توانستیم از این موانع عبور کنیم و مملکت به پیشرفت در زمینه های مختلف دست یابد.

گفتنی است؛ نشست بصیرتی این هفته به یاد فاطمه مظفری گلوگاهی فرزند دکتر یعقوب مظفری گلوگاهی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران برگزار شد که اعضاء این دختر جوان، حیات دوباره به هموطنان عزیزش بخشید.


برچسب ها: شهرستان چناران - بهداشت و درمان - ایران - امر به معروف و نهی از منکر - نشست بصیرتی - ستاد امر به معروف و نهی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به استقلال با وجود تحریم ها و فشار دشمن

دستیابی به استقلال با وجود تحریم ها و فشار دشمن