مطالب مرتبط:
ایرادات شورای نگهبان به لایحه ساماندهی تجارت مرزی رفع شد
جزییات رفع ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه بودجه
آغاز جلسه علنی مجلس/ رفع ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه 1403 در دستور
ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1403 کل کشور رفع شد
رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1403 کل کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 11:152024-02-14سياسي

ایرادات شورای نگهبان به لایحه ساماندهی تجارت مرزی رفع شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست علنی امروز - چهارشنبه 25 بهمن ماه- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی به مجلس شورای اسلامی لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان اعاده شده .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) موافقت کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست علنی امروز - چهارشنبه 25 بهمن ماه- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی به مجلس شورای اسلامی لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و تصویب شد.

مصوبات کمیسیون اقتصادی جهت تامین نظر شورای نگهبان در تبصره 1 بدین شرح اصلاح شد: دولت موظف است ظرف شش ماه پس از تصویب این قانون اقدامات قانونی لازم، جهت تهیه و تصویب برنامه آمایش و تحول در بازارچه های مرزی و برنامه توسعه و تجهیز بنادر کوچک استان های ساحلی جنوب کشور را به عمل آورد.

مصوبه کمیسیون اقتصادی در ماده 4 بدین شرح است: عبارت یا نماینده تام الاختیار وزرا و روسای فوق الذکر حذف و یک تبصره به شرح زیر الحاق می شود: رییس سازمان بر


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - شورای نگهبان - شورای - ساماندهی و نظارت - کمیسیون اقتصادی - گزارش کمیسیون اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان به لایحه ساماندهی تجارت مرزی رفع شد

ایرادات شورای نگهبان به لایحه ساماندهی تجارت مرزی رفع شد