مطالب مرتبط:
پاسخ مجید عشقی به شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه
وضعیت فاجعه بار انتشار مقالات تقلبی در تحقیقات علمی جهان
وعده رییس بانک مرکزی درباره بازگشت ثبات به بازار ارز
قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت یکشنبه 15 بهمن 1402
حفظ سهم بازار «آردینه»https://www.boursenews.ir/»آردینه» هیچ گونه بدهی بانکی ندارد/ راه اندازی نیروگاه خورشیدی ظرف یک ماه آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-05اقتصادي

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان


یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال که به دلیل تحلیل های خود در این حوزه شناخته شده است، نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد، بیت کوین (BTC) به سطوح بالای تاریخ صعود خواهد کرد.

- یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال که به دلیل تحلیل های خود در این حوزه شناخته شده است، نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد، بیت کوین (BTC) به سطوح بالای تاریخ صعود خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تحلیلگر در یوتیوب اظهار کرد: با توجه به میانگین متحرک 200 هفته ای بیت کوین، احتمال سقوط مجدد بیت کوین به زیر 31هزار دلار کم است.

وی می گوید: از لحاظ تاریخی، هنگامی که بیت کوین از خط میانگین متحرک منحرف می شود، از این خط پایین نمی آید البته در این مورد تضمینی نیست اما می تواند به این معنی باشد که به نظر من دوباره به زیر 31هزار دلار نخواهیم رسید.

نکته خوب این است که این پایه در حال افزایش است زیرا میانگین متحرک 200 هفته ای همیشه در حال افزایش است، بنابراین ماه آینده 31هزار دلار نخواهد بود، می تواند 32هزار یا 35هزار دلار باشد .

همچنین پلن بی پیش بینی کرد که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، احتمالا در سه ماهه چهارم سال جاری به بالاترین حد خود خواهد رسید و به دنبال آن سقوط خواهد کرد.


برچسب ها: بازار ارزهای دیجیتال - بیت کوین - تحلیل - میانگین - تحلیلگر - متحرک - بازار
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان