مطالب مرتبط:
سی ان ان : پاسخ احتمالی آمریکا به حملات پهپادی، بحران خاورمیانه را تشدید می کند
سی ان ان : پاسخ احتمالی آمریکا به حمله پهپادی در اردن، بحران خاورمیانه را تشدید می کند
در حمله به نیرو های آمریکا نقشی نداریم/ گروه های مقاومت از ایران دستور نمی گیرند/ایران از تقویت ثبات و امنیت در منطقه استقبال می کند
پاسخ سخت آمریکا به کشته شدن سه نظامی آمریکایی در اردن/ آیا ایران مستقیما هدف قرار خواهد گرفت؟
آمریکا دنبال جنگ با ایران است؟ | پاسخ کاخ سفید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 01:052024-01-29بين الملل

بلینکن: پاسخ ما می تواند چند سطحی باشد/ منابع اطلاعاتی آمریکا: مدرکی از دستور تهران وجود ندارد


آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، پاسخ ایالات متحده به حمله مرگبار هواپیماهای بدون سرنشین علیه نیروهای آمریکایی در اردن می تواند چند سطحی و در یک بازه زمانی پایدار باشد.

- بلینکن: پاسخ ما می تواند چند سطحی باشد/ منابع اطلاعاتی آمریکا: مدرکی از دستور تهران وجود ندارد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، پاسخ ایالات متحده به حمله مرگبار هواپیماهای بدون سرنشین علیه نیروهای آمریکایی در اردن می تواند چند سطحی و در یک بازه زمانی پایدار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلینکن در کنار ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: این پاسخ می تواند چند سطحی باشد، در چند مرحله انجام شود و ادامه یابد.

مقاومت اسلامی عراق شامگاه یکشنبه مسئولیت حمله به پایگاه آمریکایی برج 22 در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن را که بر اثر آن 3 نظامی آمریکایی کشته و دستکم 40 نفر هم زخمی شدند، برعهده گرفت.

پیش از این جان کربی ، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفته بود آمریکا به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست.

کربی روز دوشنبه در پاسخ به این که آیا آمریکا با توجه به تکرار حملات نیروهای مقاومت منطقه علیه مواضع این کشور در پی در گرفتن جنگ غزه، حمله شدیدتری به منظور ایجاد بازدارندگی انجام می دهد، گفت


برچسب ها: هواپیماهای بدون سرنشین - آمریکا - وزیر امور خارجه آمریکا - نیروهای آمریکایی - کنفرانس مطبوعاتی - بلینکن - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: پاسخ ما می تواند چند سطحی باشد/ منابع اطلاعاتی آمریکا: مدرکی از دستور تهران وجود ندارد

بلینکن: پاسخ ما می تواند چند سطحی باشد/ منابع اطلاعاتی آمریکا: مدرکی از دستور تهران وجود ندارد