مطالب مرتبط:
محسن رضایی: اینکه بگویند ایران در حمله به پایگاه های آمریکایی دست دارد یک دروغ بزرگ است
ترامپ درباره ترور سردار سلیمانی : اسراییل هم بود اما 2 روز قبل از حمله، کنار کشید / ایران به من احترام می گذاشت / موشک های ایران عمدا به هدف نخوردند و هیچ کس کشته نشد
آیا دروازه بان قطر خط حمله ایران را به چالش می کشد؟
چه کسانی به دنبال حمله آمریکا به ایران هستند
واکنش جیک سالیوان به حمله آمریکا به خاک ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 09:412024-02-05بين الملل

راستی آزمایی سی ان ان از دروغ های ترامپ درباره حمله ایران به عین الاسد


رییس جمهور پیشین آمریکا که بارها مقام ها و رقبای خود را به تقلب و دروغگویی متهم کرده است، خود از جمله افرادی است که ادعاهای دروغینی درباره حمله ایران به «عین الاسد» مطرح کرده است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ می دانستید که آن ها (ایران) به من زنگ زدند که بگویند که قرار است یک مکان خاص را هدف قرار دهیم اما نمی خواهیم آن (عین الاسد) را بکوبیم.

قرار است خارج از آن جا (حمله موشکی) صورت بگیرد این ها ادعاهای جدید رییس جمهور پیشین ایالات متحده دونالد ترامپ در مصاحبه جدید با شبکه فاکس نیوز است.

شبکه سی ان ان در بخش حقیقت سنجی خود، به ارزیابی ادعاهای ترامپ پرداخت نوشت که وی ادعایی را تکرار کرد که در ماههای اخیر در کارزارهای انتخاباتی خود بارها مطرح کرده بود.

    طبق این گزارش، رییس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه خود مدعی شد که ایران عمدا در سال 2020 در انتقام از به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس توسط واشنگتن، از حمله به پایگاه عین الاسد خودداری کرد.

ترامپ با این ادعا که جمهوری اسلامی ایران را تحت کنترل داشته و ایران قصد داشته انتقام ترور سردار سلیمانی را بگیرد، به فاکس نیوز گفت ما می دانستیم که قرار نیست داخل سنگر (عین الاسد) مورد حمله قرار گیرد ولی ناظران خارجی هنوز در حیرت هستند که چطور آن ها همه اهداف را از دست دا


برچسب ها: رییس جمهور - عین الاسد - ایران - حمله ایران - جمهور - ترامپ - پیشین
آخرین اخبار سرویس:

راستی آزمایی سی ان ان از دروغ های ترامپ درباره حمله ایران به عین الاسد

راستی آزمایی سی ان ان از دروغ های ترامپ درباره حمله ایران به عین الاسد