مطالب مرتبط:
سفیدپوش شدن پایتخت: تماشای تهران برفی از هتل اسپیناس پالاس | فیلم
امدادرسانی به 373 نفر گرفتار در جاده های برفی لرستان
آمادگی اورژانس همدان در روزهای برفی و یخبندان
فیلم| روز برفی بروجرد
امدادرسانی به 373 نفر گرفتار در جاده های برفی لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:452024-02-03اجتماعي

برفی که همه چیز را تعطیل کرد، به جز خدمت!


امسال یکی از سال ها پر از نگرانی و گفته ها و شنیده ها در زمینه بارش باران و برف در کشور و زنجان بود چرا که هر چقدر که مردم چشم انتظار باران ماندند و از آسمان و ابرهایش خواستند که درب بارش رحمت به روی آنها باز شود، - نشد که نشد تا اینکه چهارشنبه 11 بهمن بالاخره این انتظار پایان یافت و با بارش برف، موجی از شادی و نشاط را برای مردم به همراه داشت، همین بارش هر چند محدود موجی از شادی مردم را به همراه داشت و موجب شد کودکان و والدین با حضور در فضای شهری و دامنه کوه اقدام به برف بازی و ساخت آدم برفی کنند.

در این بین برودت هوا به حدی شد که استانداری زنجان تصمیم گرفت روز 12 بهمن ادارات و ارگان های خود را به جز دستگاه های امدادرسان تعطیل کند تا جلوی افت فشار گاز در استان و کشور گرفته شود.

آماده باش هلال احمر برای کمک به در راه ماندگان در حالی که بسیاری از شهروندان این روزهای سرد، خانه گرم خود را به جای سرمای بیرون انتخاب کرده بودند دستگاه های امدادرسان در تلاش و تکاپو برای امدادرسانی و کمک به شهروندان و امدادرسانی به هم استانی ها هستند.

حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه پایگاه ها و تیم های عملیاتی این استان در 14 پایگاه امداد و نجات بین شهری و هشت مرکز پشتیبان در حالت آماده باش برای امدادرسانی هستند، اظه


برچسب ها: آماده باش هلال احمر - بارش - بارش باران و برف - استانداری زنجان - انتظار - مردم - افت فشار گاز
آخرین اخبار سرویس:

برفی که همه چیز را تعطیل کرد، به جز خدمت!

برفی که همه چیز را تعطیل کرد، به جز خدمت!