مطالب مرتبط:
نخستین دیدار در نیویورک؛ امیرعبداللهیان و لاوروف با یکدیگر گفت وگو کردند + فیلم
نخستین دیدار در نیویورک؛ امیرعبداللهیان و لاوروف با یکدیگر گفت وگو کردند
دیدار امیرعبداللهیان و لاوروف در نیویورک+ فیلم
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد؛ شرکت در نشست شورای امنیت تا دیدارهای دوجانبه درباره منطقه
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 07:352024-01-23بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان و لاوروف در نیویورک؛


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه به نیویورک سفر کرده است، در نخستین دیدار دو جانبه خود با سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از سازمان ملل، امیرعبداللهیان و لاوروف عصر دوشنبه به وقت محلی پیش از نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه که فردا برگزار خواهد شد، با یکدیگر درباره مسائل منطقه ای، بین المللی و دوجانبه رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مقاومت یکصد روزه مردم مظلوم غزه و شکست رژیم اسراییل در دستیابی به اهدافش، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان را ناشی از تلاش برای منحرف کردن توجه جامعه جهانی از این شکست مفتضحانه، عجز و درماندگی این رژیم در میدان نبرد و تلاشی شرورانه برای گسترش بی ثباتی و ناامنی در منطقه دانست.

امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به جایگاه روسیه و نقش آن به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت، خواستار ایفای نقش فعال تری توسط این کشور به منظور توقف جنگ علیه غزه شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از سطح روابط دوجانبه و سفر اخیر جناب آقای دکتر رییسی رییس جمهور کشورمان به مسکو، ابراز امیدواری کرد که در سفر آتی رییس جمهور روسیه به تهران، سند جامع همکاری راهب


برچسب ها: امیرعبداللهیان - وزیر امور خارجه - شورای امنیت - وزیر امور خارجه ایران - امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان - لاوروف
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان و لاوروف در نیویورک؛

دیدار امیرعبداللهیان و لاوروف در نیویورک؛