مطالب مرتبط:
ویدیو/ روایتی که «آسمان غرب» نادیده گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 08:302024-02-08پزشكي

حقی که نادیده گرفته شده


عدم وجود پزشک زن در برخی بیمارستان ها و تخصص های پزشکی همواره یکی از دغدغه های زنان در جامعه برای درمان بیماری هایشان بوده است و همین مسئله دسترسی آن ها به خدمات درمانی و پزشکی را کاهش داده است.

- عدم وجود پزشک زن در برخی بیمارستان ها و تخصص های پزشکی همواره یکی از دغدغه های زنان در جامعه برای درمان بیماری هایشان بوده است و همین مسئله دسترسی آن ها به خدمات درمانی و پزشکی را کاهش داده است.

یه گزارش ایسنا، الف نوشت، کمبود پزشک زن از جمله موضوعاتی است که چند سالی است به موضوع مهم حوزه سلامت تبدیل شده است و برای زنان نیز این مسئله معمولا تجربه ای ناخوشایند از درمان را ایجاد می کند.

بسیاری از زنان حداقل یک بار برایشان پیش آمده است که گذرشان به بیمارستان بیفتد و با دغدغه این که پزشک یا کادر درمان آن ها از آقایان نباشد، وارد فرایند درمان شوند.

اگر پای صحبت بانوان در شهرهای مختلف بنشینیم گلایه های زیادی را مطرح می کنند.

این که چرا فلان بیمارستان در فلان شهر رادیولوژیست و یا متخصص زن وجود ندارد و به همین خاطر ساعت ها درگیر این موضوع شده اند.

یا اینکه امنیت روانی خانم ها ایجاب می کند تا درمان آن ها و امور مربوط به آن توسط پزشک و کادر درمان خانم انجام شود، حال آنکه در بسیاری موارد اینگونه نیست.


برچسب ها: درمان - پزشک - بیمارستان - درمان بیماری - خدمات درمانی - بیمارستان ها - پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

حقی که نادیده گرفته شده

حقی که نادیده گرفته شده