مطالب مرتبط:
بلینکن ایران را تهدید کرد/ با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد! |
ریشی سوناک: از ایران می خواهیم تنش در منطقه را تشدید نکند
نخست وزیر بریتانیا: از ایران می خواهیم کاهش تنش در منطقه را ادامه دهد
جدیدترین تحولات منطقه/ بایدن: حمله کنندگان به نیروهای آمریکایی در اردن را پاسخگو خواهیم کرد/ بلینکن: پاسخ ما می تواند چند سطحی باشد/ منابع اطلاعاتی آمریکا: مدرکی از دستور تهران وجود ندارد/ اخبار ضدونقیض از انفجار در یمن/ حمله شبه نظامیان در پاکستان
شمس: کارلوس کی روش در جام جهانی لجبازی کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 07:102024-01-30بين الملل

بلینکن: با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!


وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در واکنش به حملات روز گذشته گروه های مقاومت به پایگاه نظامیان آمریکایی در مرز مشترک سوریه و اردن که به کشته و زخمی شدن بیش از 40 نظامی آمریکایی انجامید، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی پاسخ نظامی به مبدأ حملات در زمان و مکان مناسب شد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه مدعی شد که آمریکا در زمان و مکان مناسبی که تعیین خواهد کرد با قاطعیت به همه حملات پاسخ نظامی خواهد داد.

بلینکن در سخنانی با تهدید مستقیم گروه های مقاومت در منطقه مدعی شد که هر گروهی که به دنبال گسترش درگیری در منطقه باشد، مقابله به مثل خواهد کرد.

وی بار دیگر با تکرار اتهام های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که پاسخ به ایران چند وجهی و چند مرحله ای و زمان بر خواهد بود.

گفتنی است پیش از این، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در سخنانی امروز در دیدار با اعضای تیم امنیت ملی خود، در جریان آخرین تحولات مربوط به حمله به نیروهای آمریکایی در شمال شرقی اردن قرار گرفت و مدعی شد که به حمله کنندگان به نیروهای آمریکایی در اردن را در زمان و روشی ک


برچسب ها: آمریکا - وزیر خارجه آمریکا - گروه های مقاومت - مقابله به مثل - آمریکایی - وزیر امور خارجه آمریکا - زمان و مکان
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!

بلینکن: با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!