مطالب مرتبط:
بازنشستگان به تماس های تلفنی یا مراجعه حضوری اشخاص اعتماد نکنند
بازنشستگان به ارائه خدمات در قالب «تماس تلفنی» یا «مراجعه حضوری» اعتماد نکنند
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی مهم ترین وظیفه شهرداری ها است
وقتی ایران خودرو 122 هزار خودرو عقب است
یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/شمار شهدای خبرنگار به 122 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-29سياسي

پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی توسط مرکز تلفنی 122 قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی 122 آبفای قم خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، - ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی 122 آبفای قم خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تلفنی 122 قم طی 9 ماهه امسال پرداخت و گفت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه، بالغ بر 278 هزار تماس مردمی در حوزه های مختلف با این مرکز برقرار شده است.

وی با بیان اینکه 66 درصد تماس ها توسط کارشناسان پاسخگویی شده است، یادآور شد: مابقی تماس ها نیز توسط سامانه های خودکار مانند اعلام رقم کنتور و استعلام مبلغ آب بها و پرداخت پاسخ داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم حدود 28 درصد تماس ها را با مرکز تلفنی 122 در حوزه موارد فوریتی آب و فاضلاب اعلام و خاطرنشان کرد: 72 درصد تماس ها نیز در حوزه خدمات مشترکین و موارد غیر فوریتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز 59 ثانیه بوده است، گفت: میانگین زمان رسیدگی به حوادث آب و فا


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب استان قم - آب و فاضلاب استان قم - پاسخگویی - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب - تماس مردمی
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی توسط مرکز تلفنی 122 قم

پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی توسط مرکز تلفنی 122 قم