مطالب مرتبط:
تحلیل روزنامه اصولگرا از فضای تبلیغاتی علیه قالیباف /به انتخابات، حمله گازانبری کرده اند /اطلاعات خانواده رییس مجلس دست کیست؟
چگونه در انتخابات مجلس پیروز شویم؛ 4 راهکار تبلیغاتی نوین و تاثیرگذار
مشارکت حداکثری در انتخابات از کشور و انقلاب صیانت می کند
انتخابات می تواند زمینه ساز تحول در کشور باشد
وزیر کشور: برخی از نادانان می خواهند به انتخابات لگد بزنند/ انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-17ورزشي

آماده سازی 60 جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهرکرد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از آماده سازی 60 جایگاه تبلیغاتی برای انتخابات در معابر و میدان های اصلی این شهر خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از آماده سازی 60 جایگاه تبلیغاتی برای انتخابات در معابر و میدان های اصلی این شهر خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، 11 اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: در شهرکرد 60 جایگاه برای نصب تبلیغات کاندیداها در معابر و میدان های اصلی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد آماده سازی شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: در این جایگاه های موقت، نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رایگان می توانند نصب پوسترها و تبلیغات خود را در مدت زمان قانونی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و فضای مجازی به صورت گسترده در دسترس عموم مردم قرار دارد، از نامزدهای انتخاباتی خواست تا در انجام تبلیغات انتخاباتی خود به هیچ عنوان بر روی دیوارهای اداری و غیراداری، دیوارهای اماکن عمومی و خصوصی، تابلوهای شهری، درخت


برچسب ها: شهرداری شهرکرد - شهرکرد - انتخابات - آماده سازی - شهرداری - مجلس شورای اسلامی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 60 جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهرکرد

آماده سازی 60 جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهرکرد