مطالب مرتبط:
460 روستای چهارمحال و بختیاری از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند
پوشش 100 درصدی اینترنت در تمامی روستاهای چهارمحال و بختیاری تا سال آینده
امسال 6 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون در چهارمحال و بختیاری انجام شد
36 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم از بیمه سلامت رایگان برخوردار شدند
پوستر روز چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:552024-02-07فناوري

برخورداری بیش از 460 روستای چهارمحال و بختیاری از اینترنت همراه


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون جمعیت 460 روستای این استان از اینترنت همراه برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی بلالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ترافیک مصرفی اینترنت کشور 70درصد در بستر تلفن همراه و 30 درصد در بستر تلفن ثابت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه تامین پهنای باند منازل در 43 شهر این استان توسط سازمان تنظیم مقررات به شرکت های دارای پروانه ابلاغ شده که از طریق اجرای فیبر نوری این پهنای باند انجام می شود و منجر به اتصال 6 میلیون خانوار در سراسر کشور به این بستر می گردد.

وی با اشاره به اینکه سرعت اینترنت با اجرای فیبر نوری بین 70 تا100 برابر بیشتر از بستر سیم مسی است، افزود: با اجرای فیبر نوری مشترکین می توانند در هر نقطه از شهر با تلفن ثابت واگذار شده به یک منطقه، خدمات بگیرند.

بلالی اضافه کرد: تا کنون در چهارمحال و بختیاری 182 مجوز دفتر پیشخوان دولت صادر کردیم و در این رابطه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی بیان کرد: حفاری پروژه فیبر نوری در سفیددشت تمام و در آلونی در حال تکمیل است، همچنین با 12 شهرداری استان برای اجرای فیبر نوری تفاهم نامه منعقد شده است و اجرای این پروژه در اولویت قرار دارد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - ارتباطات و فناوری اطلاعات - چهارمحال - ارتباطات و فناوری - مدیرکل ارتباطات - بختیاری - اینترنت
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 460 روستای چهارمحال و بختیاری از اینترنت همراه

برخورداری بیش از 460 روستای چهارمحال و بختیاری از اینترنت همراه