مطالب مرتبط:
استاندار گیلان:راهپیمایی 22 بهمن نمایش گفتمان وحدت ملی و همدلی است
برای حفظ انقلاب همه مسئولیم/ راهپیمایی22 بهمن تصویر زیبایی از همدلی ترسیم می کند
22 بهمن، روز نمایش وحدت مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است
قالیباف: 22 بهمن روز یکرنگی، یکپارچگی و وحدت ایران است
قالیباف: 22 بهمن روز وحدت ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 19:502024-02-10سياسي

22 بهمن نماد وفاق، وحدت و همدلی است


نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار ایلام از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

- ایسنا/ایلام نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار ایلام از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار و حسن بهرام نیا به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (ابراهیم/5) یوم الله 22 بهمن از روزهای غرورانگیزی است که یادآور غیرت و صلابت مردان و زنانی بوده که با ایمان راستین به خداوند متعال و رهبری پیامبرگونه ی حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

روزی سرنوشت ساز که بنیان و اساس جمهوری اسلامی ایران را بر پایه های مستحکم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استوار ساخت و استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی را در گستره ی ایران اسلامی از بیخ و بن برکند و برای همیشه به موزه های تاریخ فرستاد.

این روز که مظهر اقتدار، عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، هم دلی و هم راهی مردم است، یادآور پیر جماران امام خمینی(ره) است که با انقلاب اسلامی، عزت، خودباوری و ایستادن روی پای خود را به همه ی ملت ها و آزادی خواهان جهان آموخت.


برچسب ها: استان - راهپیمایی 22 بهمن - استاندار ایلام - جمهوری اسلامی - 22 بهمن - حجت الاسلام والمسلمین - انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن نماد وفاق، وحدت و همدلی است

22 بهمن نماد وفاق، وحدت و همدلی است