مطالب مرتبط:
افزایش 30 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان مرزی درمیان
افزایش 30 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان مرزی درمیان
شناسنامه تنها مدرک هویتی انتخابات امسال نیست/ تمهید اقداماتی برای تسهیل اخذ رای
ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان یزد برای استقبال از سفرهای نوروزی 1403
اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 20:362024-01-23سياسي

هیچ محدودیتی برای ایجاد شعب جدید اخذ رای در استان یزد نداریم


برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری محدودیتی برای ایجاد صندوق های جدید اخذ رای نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی اظهار کرد: به منظور سهولت و دسترسی آسان مردم به صندوق های اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، محدودیتی برای ایجاد صندوق های ثابت و سیار در استان نداریم.

  وی افزود: به هیات های اجرایی شهرستان ها ابلاغ شده در مناطق و محلاتی که جمعیت رای دهنده دارند، می توانند صندوق جدید برای اخذ رای ایجاد کنند و یا صندوق هایی که در انتخابات ادوار گذشته تعداد رای بالا داشتند، می توانند آن شعبه را به دو یا سه شعبه تفکیک کنند.

  رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: اماکنی از قبیل صنایع، معادن، کارگاه های تولیدی و امثال آن که از تعداد جمعیت کارگری بالایی برخوردار هستند، همچنین دانشگاه ها و پادگان ها می توانند با پیگیری از هیات های اجرایی فرمانداری ها به منظور تسهیل در امر رای گیری و دسترسی آسان مردم به شعب اخذ رای، درخواست ایجاد صندوق ثابت را داشته باشند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفندماه سال جاری در 12 شهرستان و


برچسب ها: مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - صندوق - شورای اسلامی - خبرگان رهبری - ستاد انتخابات استان یزد
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی برای ایجاد شعب جدید اخذ رای در استان یزد نداریم

هیچ محدودیتی برای ایجاد شعب جدید اخذ رای در استان یزد نداریم