مطالب مرتبط:
داوری: مدیریت شهری پای کار مردم هستند تا خللی در خدمت رسانی ایجاد نشود
داوری: مدیریت شهری پای کار مردم هستند تا خللی در خدمت رسانی ایجاد نشود
داوری: مدیریت شهری پای کار مردم است تا خللی در خدمت رسانی ایجاد نشود
فشردن بانک ها زیر ضرب تکلیف|از جیب مردم به مردم پرداخت کنید
اجرای طرح کاسبان امین در قم دسترسی مردم به کالاهای اساسی را تسهیل می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-03سياسي

مردم پای نظامی که خود به پا کرده اند؛ ایستاده اند


سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب استان قم با برجسته دانستن نقش دانشگاهیان در ایجاد روحیه امید در جامعه بیان کرد؛ در این مقطع حساس تاریخی که کل کفر در مقابل اسلام و مردم اسلامی صف کشیده اند نقش دانشگاهیان و نخبگان جامعه بسیار مهم و حیاتی است و قشر فرهیخته .

- ایسنا/قم سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب استان قم با برجسته دانستن نقش دانشگاهیان در ایجاد روحیه امید در جامعه بیان کرد؛ در این مقطع حساس تاریخی که کل کفر در مقابل اسلام و مردم اسلامی صف کشیده اند نقش دانشگاهیان و نخبگان جامعه بسیار مهم و حیاتی است و قشر فرهیخته باید با تبیین عالمانه شرایط کشور و منطقه، مکر و توطئه دشمنان را خنثی سازند.

دکتر رحمان بوالحسنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوپایه اسلام و مردم استوار است و در این نظام هم اسلام و هم جمهوریت نقش آفرین هستند.

دکتر بوالحسنی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل بر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید داشتند و در همه امور اساسی میزان را رای و نظر مردم می دانستند.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که به عهد و میثاقی که با امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب بسته اند وفادارند،


برچسب ها: دانشگاه - اسلام - دانشگاهیان - دانشگاه ادیان و مذاهب - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مردم پای نظامی که خود به پا کرده اند؛ ایستاده اند

مردم پای نظامی که خود به پا کرده اند؛ ایستاده اند