مطالب مرتبط:
جزییات عملیات پیچیده پلیس برای دستگیری یک قاتل
جزییات دستگیری قاتل جوان 30 ساله توسط پلیس هرمزگان
دستگیری قاتل جوان 30 ساله توسط پلیس هرمزگان
از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای تا غافلگیری سارقین منزل توسط پلیس پایتخت
کشف بیش از 18 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 22:452024-02-05حوادث

جزییات عملیات پیچیده پلیس برای دستگیری یک قاتل در بندرعباس


فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل اصلی یک جوان 30 ساله در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: درپی دریافت یک مورد گزارش قتل یک جوان با ضربات چاقو توسط شخص یا اشخاصی ناشناس، موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، با تشکیل تیمی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام و پس از حضور در صحنه با جسد بی جان جوانی حدود 30 ساله که از قسمت های مختلف بدن، سر و ساق پا مورد اصابت جسم نوک تیز و برنده قرار گرفته و به قتل رسیده بود مواجه شدند.

سردار جاویدان یادآورشد: باتوجه به وضعیت قرار گرفتن جسد این فرضیه که مقتول در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس به صحنه کشف جسد منتقل شده باشد، در ذهن کارآگاهان قوت گرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: پس از انجام نمونه برداری و عکس برداری از صحنه، اقدامات و تحقیقات میدانی گسترده در جهت کشف هویت مقتول و شناسایی ضارب یا ضاربان آغاز شد که با بررسی و استعلامات صورت گرفته هویت مقتول که دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام سرقت، مصرف موادمخدر بود، احراز شد.


برچسب ها: بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان - به گزارش خبرگزاری فارس - شهرستان بندرعباس - فرمانده انتظامی - دستگیری - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات پیچیده پلیس برای دستگیری یک قاتل در بندرعباس

جزییات عملیات پیچیده پلیس برای دستگیری یک قاتل در بندرعباس