مطالب مرتبط:
نهالستان طبیعت سبز، تخفیف ویژه ای به مناسبت روز پدر برای باغداران دارد
تخفیف ویژه پرداخت مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت دهه فجر
خرید نهال همراه با 30 درصد تخفیف ویژه روز پدر
77 زندانی در استان بوشهر آزاد شدند
آزادی 64 زندانی استان تهران در روز پدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 18:502024-01-27سياسي

تخفیف مجازات شامل چه زندانی هایی نمی شود؟


به مناسبت اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور کرمان با حضور در زندان مرکزی کرمان به صورت چهره به چهره به مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان رسیدگی کرد.

- به مناسبت اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور کرمان با حضور در زندان مرکزی کرمان به صورت چهره به چهره به مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان رسیدگی کرد.

سارقین سابقه دار، سارقین مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می کنند شامل ارفاقات قانونی نمی شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور کرمان با حضور در زندان مرکزی کرمان به صورت چهره به چهره به مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان رسیدگی کرد.

   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: این بازدید ها در راستای اجرای سیاست های عالی دستگاه قضایی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، رفع مشکلات قضایی و جلوگیری از اطاله دادرسی، حفظ حقوق شهروندی، باز اجتماعی شدن مددجویان و افزایش نشاط و بررسی مشکلات مددجویان صورت می پذیرد.

  مجتبی استوار زاده هدف از این بازدید را رسیدگی به امور زندانیان و مشکلات حقوقی مددجویان و حمایت از آنان دانست و افزود: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - مشکلات حقوقی و قضایی - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - شهرستان راور - حقوقی و قضایی - مشکلات حقوقی
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف مجازات شامل چه زندانی هایی نمی شود؟

تخفیف مجازات شامل چه زندانی هایی نمی شود؟