مطالب مرتبط:
تصاویر/ آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های علمی کاربردی کشور
دشمنان نمی خواهد ظرفیت های ایران در منظر گردشگران خارجی قرار گیرد/ گردشگر خارجی می تواند پیام آور بزرگی و عظمت مردم ایران شود
الحوثی: برنامه اسراییل، آمریکا و انگلیس پایان مساله فلسطین است | دشمنان از وجود رهبران آزاده نگران می شوند
تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور در ایران
تلاش دشمنان برای عدم شکوفایی ظرفیت های اقتصادی ایران و عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-14سياسي

دشمنان از ارتقاء علمی کشور هراس دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمن کینه ورزانه و کینه توزانه عمل می کند و دانشمندان ما را مورد هدف قرار می دهد چرا که از ارتقاء علمی کشور هراس دارد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمن کینه ورزانه و کینه توزانه عمل می کند و دانشمندان ما را مورد هدف قرار می دهد چرا که از ارتقاء علمی کشور هراس دارد.

احسان یاوری امروز، 25 بهمن ماه در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت موضوع همایش برای همگان روشن بوده اما با توجه به اینکه یک همایش با 350 مقاله مورد استقبال قرار می گیرد نشان از اهمیت و شأن آن همایش است.

وی تصریح کرد: هم افزایی دستگاه های مختلف برای برگزاری این همایش بسیار جای مباهات دارد و نقطه امیدی برای برنامه های بزرگتر دارد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: لرستان دارای ظرفیت علمی خوبی است و برگزاری این همایش در خرم آباد نشان از توجه سازمان پدافند کشور بوده و هم افزایی دستگاه های مختلف باید به بهترین شکل ممکن در حوزه علمی استفاده کرد.

یاوری افزود: استقلال ایران یعنی مخالفت با منافع و دست درازی دشمن در کشور است که دشمنان همواره چشم طمع به این خاک و سرزمین را دارند و دشمنی خود را ادامه خواهند دا


برچسب ها: استانداری لرستان - لرستان - استاندار - همایش - معاون استاندار لرستان - استانداری - دانشمندان
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از ارتقاء علمی کشور هراس دارد

دشمنان از ارتقاء علمی کشور هراس دارد