مطالب مرتبط:
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد
پیشنهاد ارتقای 13 منطقه کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال شد
انجام یازدهمین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد
استخدام داروساز در پیشرو تشخیص در کهگیلویه و بویراحمد
یازدهمین اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-12سياسي

یک آسیب بزرگ از بکارگیری های طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد


در طول سال های اخیر به دلیل سیاسی کاری و تاخت و تاز برخی افراد در استان و بر هم زدن قانون و نظم و انضباط در به کارگیری ها و استخدام ها بسیاری از جامعه ایثارگران به حق و حقوق خود دست نیافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال دفاع مقدس در زمره استان های اول در اعزام به جبهه و همچنین تعداد شهید به شمار می رود.

استانی که با 300 هزار نفر جمعیت در آن زمان نزدیک به 2000 نفر شهید تقدیم انقلاب کرد و همین استان با این جمعیت بسیار پایین بیش از 10 هزار جانباز دارد که هر کدام از درد و رنج های ناشی از صدمات و جراحات 8 سال دفاع مقدس رنج می برند.

همچنین مزار بسیاری از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق دوردست و صعب العبور و بعضاً در جاهایی قرار گرفته که رفت و آمد در آنها بسیار سخت و دشوار است.

برای مثال مزار یکی از شهدای شاخص کشور که تحصیل در آمریکا را رها کرد و به جبهه آمده بود یعنی شهید هدایت طیب تا همین چند روز پیش جاده دسترسی نداشت.

متاسفانه در طول سال های اخیر به دلیل سیاسی کاری و تاخت و تاز برخی افراد در استان و بر هم زدن قانون و نظم و انضباط در به کارگیری ها و استخدام ها بسیاری از فرزندان شهدا و همچنین فرزندان دیگر ایثارگران به حق و حقوق خود دست نیافتند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

یک آسیب بزرگ از بکارگیری های طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

یک آسیب بزرگ از بکارگیری های طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد