مطالب مرتبط:
آملی لاریجانی: افزایش 20 درصدی حقوق کارگری در مقابل تورم 45 درصدی چاره ساز نیست؛ کارگران با این حقوق نیمی از مایحتاج خانواده را هم نمی توانند بدهند/ وضع اقتصادی مردم خوب نیست/ تورم بالا برای کشور مهلک است
با افزایش فروش نفت می توان به رشد اقتصادی امیدوار بود
کره جنوبی و استرالیا به دنبال افزایش همکاری دفاعی
افزایش حقوق بازنشستگان به 16 میلیون تومان | حقوق بازنشستگان دوبرابر شد؟
افزایش تا سقف 50 درصد فوق العاده ویژه چه تاثیری بر حقوق فرهنگیان خواهد داشت ؟؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-26بين الملل

بهبود اقتصادی هم محبوبیت بایدن را افزایش نداد


یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که با وجود اندکی افزایش در رضایت مردم آمریکا از اوضاع اقتصادی، محبوبیت «جو بایدن» در میان آنان نسبت به ماه میلادی گذشته بهتر نشده است.

- یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که با وجود اندکی افزایش در رضایت مردم آمریکا از اوضاع اقتصادی، محبوبیت جو بایدن در میان آنان نسبت به ماه میلادی گذشته بهتر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی موسسه تحقیقات پیو نشان می دهد که مانند ماه میلادی گذشته، تنها یک سوم آمریکایی ها از عملکرد جو بایدن رییس جمهور این کشور رضایت دارند و 65 درصد از شرکت کنندگان از او ناراضی هستند.

از آوریل 2022 تاکنون، هرگز محبوبیت بایدن از 40 درصد فراتر نرفته است.

در عین حال، اعتماد آمریکایی ها به اقتصاد نسبت به آوریل سال گذشته با 9 درصد افزایش به 28 درصد رسیده است که عمدتاً از خوشبینی رأی دهندگان دموکرات ناشی می شود.

در حال حاضر، 44 درصد از دموکرات ها و مستقل های متمایل به دموکرات شرایط اقتصادی آمریکا را عالی یا خوب توصیف می کنند و در مقابل 13 درصد از جمهوری خواهان و مستقل های متمایل به جمهوری خواه چنین نظری دارند.

موسسه پیو در حالی از پایین بودن میزان محبوبیت بایدن خبر داد که پیش تر روزنامه نیویورک پست گزارش داد اگر عملکرد بایدن در نظرسنجی ها بهبود نیابد، احتمال دارد حزب دموکرات در انتخابات 2024، میشل


برچسب ها: محبوبیت - بایدن - آمریکا - افزایش - اقتصاد - جو بایدن - مردم آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اقتصادی هم محبوبیت بایدن را افزایش نداد

بهبود اقتصادی هم محبوبیت بایدن را افزایش نداد