مطالب مرتبط:
رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت الله نمازی را تسلیت گفت
آیت الله عبدالنبی نمازی دارفانی را وداع گفت
آیت الله نمازی درگذشت
آیت الله نمازی درگذشت + سوابق
آیت الله نمازی درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-28سياسي

آیت الله نمازی عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی صرف کرد


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله نمازی، این دانش آموخته حوزه های علمیه نجف و قم را مجاهدی معرفی کرد که عمر پر برکت خود را در خدمت به مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم مجاهد و فقیه جلیل القدر آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی -رحمه الله علیه- موجب تألم و تأثر گردید.

این دانش آموخته حوزه های علمیه نجف و قم، عمر پر برکت خود را در خدمت به مکتب اهل بیت -علیهم السلام- و نظام اسلامی گذاشت و در سنگر تدریس علوم اسلامی از مدرسان برجسته و در سنگر جهاد نظامی از پیشکسوتان عرصه ایثارگری بود.

این جانباز جبهه های دفاع مقدس حقیقتا آراسته به زیور علم و عمل بود و جهاد در راه خدا را با تدریس و تألیف، خدمت در مناصب قضایی، امامت جمعه و مبارزه با متجاوزان بعثی و منافقین کوردل در عملیات مرصاد به منصه ظهور رسانده بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم -عجل الله تعالی فرجه الشریف-، مقام معظم رهبری-مدظله العالی-، مراجع عظام تقلید -دامت برکاتهم-، حوزه های علمیه و همچنین به بیت مکرم و شا


برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - نظام اسلامی - آیت الله - حوزه های علمیه - اسلامی - الله - حوزه علمیه قم
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نمازی عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی صرف کرد

آیت الله نمازی عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی صرف کرد