مطالب مرتبط:
359 کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستای در استان کردستان انجام گرفته است
کمک رسانی 5 هزار و 750 واحدی زنجان در قالب شبکه ملی خون رسانی به استان های دیگر
جزییات عملکرد بانک مسکن استان کرمان در نهضت ملی مسکن
160 اثر صنایع دستی استان کرمان به هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی راه یافت
اتصال سومین خروجی فاضلاب ایستگاه مترو تهران به شبکه فاضلاب شهری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-24فناوري

اتصال 58 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: با احداث 11 سایت جدید و ارتقاء 9 سایت موجود اپراتورهای تلفن همراه با اعتباری بالغ بر 1120 میلیارد ریال 58 روستا استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: با احداث 11 سایت جدید و ارتقاء 9 سایت موجود اپراتورهای تلفن همراه با اعتباری بالغ بر 1120 میلیارد ریال 58 روستا استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

حسین ساجدی امروز چهارم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های وزارت ارتباطات برای بهره مندی روستاهای استان به پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت اظهار کرد: با راه اندازی و ارتقاء سایت.

ها در روستاهای شهرستان های سیرجان، جیرفت، رابر، بم، بردسیر، ارزوییه، زرند، شهربابک، عنبراباد، فاریاب، فهرج، کرمان، کوهبنان و نرماشیر با مجموع 4394 خانوار و جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 45 نفر به شبکه پهن باند متصل شدند که باعث رونق اقتصادی و تسهیل زندگی مردم در این روستاها شده است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث و ارتقاء تکنولوژی سایت های روستایی به منظور برخورداری همه هم استانی ها از امکانات ویژه اتصال به شبکه پهن باند، با قدرت ادامه دارد تا هیچ روستانشینی از کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی محروم نماند.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - شبکه ملی اطلاعات - اپراتورهای تلفن همراه - اطلاعات - ارتباطات و فناوری - استان کرمان - استان
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 58 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 58 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات