مطالب مرتبط:
بریتانیا خبر داد؛ حادثه امنیتی در نزدیکی سواحل یمن
هیل: زیرساخت های حیاتی آمریکا در معرض خطرهای امنیتی است
موانع امنیتی هم حریف امام جمعه همدان نشد 
اعتراض ده ها هزار کشاورز در هند و تدابیر شدید امنیتی پلیس
عصبانیت شدید ناتو و آمریکا در واکنش به اظهارات ترامپ/ دیدار امیرعبداللهیان با تعدادی از مقامات فلسطینی/ وقوع یک حادثه امنیتی در نزدیکی سواحل یمن/ نهایی شدن فروش جنگنده های اف-16 به ترکیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-12بين الملل

الاخبار: فرانسه پیشنهاد امنیتی اش را به لبنان ارائه کرد


روزنامه الاخبار لبنان از تحویل پیشنهاد و طرح فرانسه برای آرام کردن جبهه نبرد در مرزهای لبنان و شمال سرزمین های اشغالی به دولت لبنان خبر داد.

- روزنامه الاخبار لبنان از تحویل پیشنهاد و طرح فرانسه برای آرام کردن جبهه نبرد در مرزهای لبنان و شمال سرزمین های اشغالی به دولت لبنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع دیپلماتیک لبنانی به الاخبار اعلام کرد لبنان یک پیشنهاد امنیتی از فرانسه دریافت کرد که مستلزم بررسی دقیق است.

وی گفت: محتوای این طرح شامل عدم حمله به غیرنظامیان از هر دو طرف و اتخاذ اقداماتی در هر دو طرف مرز (داخل لبنان و شمال سرزمین های اشغالی) است.

این روزنامه نوشت: به نظر می رسد فرانسوی ها طبق معمول تلاش می کنند تا نقش ویژه ای را ایفا کنند، اما اسراییلی ها ترجیح می دهند موضوع را با طرف آمریکایی مدیریت کنند.

روزنامه فرانسوی لوموند نیز در گزارشی در این باره آورده است: فرانسه می خواهد مسئله لبنان را از وضعیت نوار غزه جدا کند و پیشنهادی مبنی بر اجرای سریع اقدامات در راستای کاهش سطح تنش ارائه کرد.

طبق این گزارش، شکست تلاش ها برای دستیابی به آتش بس در غزه تلاش های فرانسه و آمریکا را پیچیده می کند؛ چراکه شرط حزب الله برای آغاز مذاکرات، پایان دادن به جنگ در نوار غزه است.


برچسب ها: لبنان - سرزمین های اشغالی - روزنامه الاخبار لبنان - الاخبار - روزنامه - پیشنهاد - فرانسه
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: فرانسه پیشنهاد امنیتی اش را به لبنان ارائه کرد

الاخبار: فرانسه پیشنهاد امنیتی اش را به لبنان ارائه کرد