مطالب مرتبط:
دریادار ایرانی: دشمن بداند طرف حسابش مردم ایران است
فرمانداه نیروی دریایی ارتش: دشمن بداند طرف حسابش مردم ایران است
استاندار خوزستان: اتحاد رمز پیروزی ملت ایران است/ مردم دشمن را بار دیگر ناکام گذاشتند
دریادار ایرانی: موفقیت های کشور نتیجه همدلی و همراهی آحاد مردم است
رفیعی: مردم با مشارکت در انتخابات مانع دشمن شاد شدن ایران می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 12:362024-02-11سياسي

دریادار ایرانی: دشمن بداند طرف حسابش مردم ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سخنرانی 22 بهمن در جمع پرشکوه مردم شهر تبریز در میدان نماز اظهار کرد: از اینکه امروز در جشن ملی در بهترین مناطق کشور که به سر ایران معروف است حضور دارم، خوشحالم.

وی با بیان اینکه انقلاب کاسه پرحرارتی است که هیچگاه گرمای آن از بین نمی رود، گفت: مردم در طول انقلاب اسلامی و در همه مواقع تاریخی نقش بی بدیل داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ما در خدمت مردمی هستیم که حماسه 29 بهمن ماه را آفریدند، گفت: در این نظم عمومی جهانی، نقش آذربایجان بسیار پررنگ است.

وی افزود: شما همواره وامدار دلاورمردان و غیرتمندان از این خطه پرشکوه هستید که همیشه قدم در همه عرصه ها گذاشته اید و الآن به خاطر قدم های پراقتدار شما، نظام جمهوری اسلامی ایران در نقطه اقتدار ایستاده است.

ایرانی گفت: سینه ستبر تاریخ نقش مردم آذربایجان را فراموش نمی کند و می داند خونی که در رگ شماست خون مقاومت، ایثار و در لحظه بودن است.

وی بیان داشت: این برای من افتخار بزرگی است در بهار انقلاب در جمع شما شرف حضور دارم؛ شما مردم آذربایجان آن زمانی که سردار ملی علمدار مبارزه با بی عدالتی را بر دوش گرفتند، همیشه همه حرکات ناجوان


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی ارتش - ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرمانده نیروی دریایی - جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - نیروی دریایی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: دشمن بداند طرف حسابش مردم ایران است

دریادار ایرانی: دشمن بداند طرف حسابش مردم ایران است