مطالب مرتبط:
تصمیمات مدیریت شهری و شوراهای اسلامی خراسان شمالی مردمی تر شود
قاچاق علت مشکلات نیست بلکه معلول تصمیمات غلط است +فیلم :: ایران تحلیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 09:302024-01-24اجتماعي

تصمیمات خوب برای آبشوران


آبشوران این روزها به اذعان بسیاری به یکی از معضلات اصلی شهر کرمانشاه تبدیل شده و رودخانه ای که باید محلی برای عبور آب باشد اکنون به کانالی نابسامان و مملو از زباله و فاضلاب تبدیل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه "آبشوران" این روزها به اذعان بسیاری به یکی از معضلات اصلی شهر کرمانشاه تبدیل شده و رودخانه ای که باید محلی برای عبور آب باشد اکنون به کانالی نابسامان و مملو از زباله و فاضلاب تبدیل شده است.

رودخانه آبشوران که درست از مرکز شهر کرمانشاه می گذرد و می توانست جاذبه ای برای کرمانشاه باشد، به واسطه ورود فاضلاب به آن از یکسو و عدم ایمنی دیواره و خطر ریزش در برخی نقاط، شرایط مناسبی ندارد.

اگر چه ساماندهی آبشوران از مدتها قبل در دستورکار بوده و در مقطعی آب و فاضلاب و اکنون نیز آب منطقه ای کرمانشاه متولی این امر هستند، اما کار با روند کندی پیش می رود.

در سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به کرمانشاه نیز تصویب شد که ساماندهی آبشوران با اعتبار 200 میلیارد تومانی ظرف چهار سال به اتمام برسد، اما اکنون با گذشت این همه سال، کار هنوز در نیمه های راه است و تزریق قطره چکانی اعتبارات در این سال ها از یکسو و بالا رفتن هزینه های مورد نیاز برای ساماندهی این رودخانه از سوی دیگر باعث شده ساماندهی آبشوران به نتیجه دلخواه نرسد.


برچسب ها: کرمانشاه - آبشوران - شهر کرمانشاه - فاضلاب - رودخانه - منطقه ای کرمانشاه - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات خوب برای آبشوران

تصمیمات خوب برای آبشوران