مطالب مرتبط:
769 پروژه عمرانی و اقتصادی ایام الله دهه فجر در استان سمنان مورد بهره برداری قرار می گیرد
44 طرح عمرانی در شهرستان طرقبه - شاندیز آماده بهره برداری شد
بهره برداری از 25 هزار و 823 میلیارد ریال پروژه عمرانی و طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان
بهره برداری از 236 پروژه شهرستان رشت در دهه فجر
92 پروژه شهرستان گرمی آماده بهره برداری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:052024-02-01اقتصادي

پروژه های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره برداری رسید


هم زمان با ایام الله دهه فجر پروژه های عمرانی آذرشهر با سرمایه گذاری به ارزش 100 میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هم زمان با ایام الله دهه فجر پروژه های عمرانی آذرشهر با سرمایه گذاری به ارزش 100 میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار در آیین افتتاح پروژه های عمرانی آذرشهر گفت: پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید جزء نیازمندی های ضروری شهروندان است که با هم افزایی و هم گرایی دستگاه های اجرایی شهرستان در خدمت شهروندان قرار گرفته است.

وی به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که غبار عجیبی بر روی اسلام و جامعه حاکم بود؛ امام راحل (ره) از سال 1342 مبارزات خود بر علیه رژیم طاغوت را شروع کرد و علی رغم تبعید به کشورهای دیگر از رسالت خود عقب نشینی نکرده و عدالتی که جامعه تشنه آن بود را به ارمغان آورد.

محمدی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز در دنیا جزو معدود کشورهایی هستیم که در معادلات بین المللی و منطقه ای تأثیرگذار بوده و یکی از بازیگران اصلی صحنه تحولات مختلف هستیم؛ جبهه مقاومت نیز امروز در تمام دنیا جای خود را پ


برچسب ها: پروژه های عمرانی - ایام الله دهه فجر - استاندار آذربایجان شرقی - بهره برداری - آذربایجان شرقی - معاون سیاسی - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره برداری رسید