مطالب مرتبط:
پیش بینی 270 شعبه اخذ رأی در نجف آباد و تیران و کرون
تعیین 59 شعبه اخذ رای در شهرستان چرداول
وجود 331 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم
اختصاص 331 شعبه اخذ رای به حوزه انتخابیه زنجان و طارم
افزایش 12 درصدی تعداد شعب اخذ رأی در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 12:202024-01-30سياسي

شیراز دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود


فرماندار شیراز با بیان اینکه در انتخابات پیش رو این شهرستان دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود، گفت: از این شعب، تعدادی مربوط به اقلیت های مذهبی هستند.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز با بیان اینکه در انتخابات پیش رو این شهرستان دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود، گفت: از این شعب، تعدادی مربوط به اقلیت های مذهبی هستند.

لطف الله شیبانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حوزه انتخابیه شیراز شامل شهرستان های شیراز و زرقان است و در انتخابات پیش رو 875 شعبه اخذ رأی در شیراز قرار خواهد داشت که از این تعداد 4 شعبه مربوط به اقلیت های مذهبی شامل 2 شعبه برای یهودی ها، یک شعبه زرتشتیان و یک شعبه ارامنه است.

فرماندار شیراز یادآور شد: فرمانداری شیراز حوزه فرعی حوزه انتخابیه کلیمیان ایران، حوزه فرعی زرتشتیان و حوزه فرعی ارامنه جنوب کشور خواهد بود.

شیبانی همچنین با یادآوری اینکه در حوزه انتخابیه شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید 4 نماینده انتخاب شوند، گفت: 15 حوزه انتخابیه مربوط به شهرستان های شیراز و زرقان هستند و مرکز آن نیز فرمانداری شیراز هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه انتخابیه شیراز 290 نفر برای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده اند، گفت: البته هنوز هم احتمال افزایش


برچسب ها: شعبه اخذ رأی - اقلیت های مذهبی - فرماندار شیراز - شیراز - فرماندار - شعبه - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

شیراز دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود

شیراز دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود