مطالب مرتبط:
امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس چشم می خورد
زنان و انقلاب اسلامی؛ از تحول هویتی تا انقلابی گری
خاطرات انقلابی شنیده نشده از مصطفی پورمحمدی: ما یک شناسنامه پاکستانی هم داریم...
رائفی پور: ما در حزب اللهی گری و انقلابی گری به گرد پای اصلاح طلبان دهه شصت هم نمی رسیم/ برخی نمایندگان حتی برای عمه و خاله خود نیز خودروی شاسی بلند گرفتند
برخی نمایندگان مجلس انقلابی برای عمه و خاله خود نیز خودروی شاسی بلند گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-11سياسي

امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می خورد


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به روحیه انقلابی و دینی حاکم در پلیس گفت: الحمدالله امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می خورد و این روحیه را می توان به صورت خاص و نهادینه در میان دانشجویان نیز دید.

- فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به روحیه انقلابی و دینی حاکم در پلیس گفت: الحمدالله امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می خورد و این روحیه را می توان به صورت خاص و نهادینه در میان دانشجویان نیز دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حبیب الله جان نثاری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد این ماه و ایام الله دهه فجر گفت: از قبل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این مردم بودند که در همه تحریم ها و فشارها ثابت کردند پای کار انقلاب اسلامی هستند.

امروز هم شاهد پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور هستیم و رنگ و بوی انقلابی در همه میهن عزیزمان طنین انداز شده و به مشام می رسد که این حضور جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) افزود: الحمدالله امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد و رویکرد فرمانده کل فراجا نیز یک رویکرد انقلابی و دینی است و در بخش های مختلف پلیس این نگاه جاری و ساری است که این را هم شهدا وجانبا


برچسب ها: روحیه انقلابی - انقلاب - روحیه - انقلابی - راهپیمایی 22 بهمن - پلیس - دانشگاه افسری
آخرین اخبار سرویس:

امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می خورد

امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می خورد