مطالب مرتبط:
ورود دانش بنیان های ایرانی به حوزه رقابت با شرکت های خارجی؛ تسهیلات ویژه معاونت علمی برای این هدف
تسهیلات جدید معاونت علمی، پشتوانه قدرتمند دانش بنیان ها در رقابت با شرکت های خارجی
5 شرکت دانش بنیان در جمع 100 شرکت برتر ایران 
نخبگان گیلانی 210 محصول فناورانه و دانش بنیان در سامانه جان ثبت کردند
فیلم | تشریح فعالیت های حوزه علمیه بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:102024-01-22پزشكي

فعالیت 1400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ابتدای دولت مردمی تعداد 700 شرکت دانش بنیان داشته ایم که این تعداد امروزه به بیش از 1400 شرکت رسیده که این شرکت ها در حوزه های مختلف از جمله مواد اولیه دارو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، وزیر بهداشت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و محققان، برگزار شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در این مراسم که در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین داشته های مردمی انقلاب اسلامی، نظام سلامت است، افزود: باید جایگاه بالای نظام سلامت را نگه داشت و به ارتقای آن کمک کرد.

در حوزه سلامت امروز افق های جدیدی از جمله پزشکی فرد محور و پزشکی بازساختی مطرح شده و در درمان بیماری هایی که بشر تا کنون نتوانسته بر آن غلبه کند، با تغییر پارادیم نگاه به درمان و سلامت، راهکارهای فناورانه و جدید ایجاد شده است.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر کار فناورانه، خاطرنشان کرد: حرکت جامعه سلامت و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی به سمت فناوری، یک ضرورت جدی است.


برچسب ها: تحقیقات و فناوری - دانش بنیان - شرکت دانش بنیان - سلامت - روح الله دهقانی فیروزآبادی - وزارت بهداشت - شورایعالی انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت

فعالیت 1400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت