مطالب مرتبط:
دلیل لغو سفر گردشگران چینی در تعطیلات سال نوی این کشور به ایران
برای جذب گردشگران چینی در تعطیلات سال نوی این کشور در بهمن هدفگذاری کرده بودیم، اما جنگ غزه و اتفاقی که در کرمان رخ داد، سبب شد تا تور های چینی لغو شوند
کندوان یک طرفه و هراز مقطعی یک طرفه است
لغو جلسه دیدار جامعه اعراب آمریکا با معاون بایدن
ماجرای لغو کنسرت گروه ایهام در ارومیه چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 13:362024-02-12سياسي

لغو روادید یک طرفه با 28 کشور


دولت تصمیم گرفت که روادید با 28 کشور به صورت یک طرفه لغو شود و این تصمیم از 15 بهمن اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که صبح امروز دوشنبه 23 بهمن 1402 در سالن اجلاس سران با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: مهمترین و اولین کاری که دولت در ابتدای فعالیت خود در حوزه گردشگری انجام داد، آغاز صدور روادید گردشگری بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا 20 ماهی صادر نمی شد و نگاه های انقباضی اجازه این کار را نمی داد اما با پشتیبانی رییس جمهور، صدور روادید گردشگری انجام شد.

وی گفت: از آنجا که گردشگری حوزه ای پیشران است اگر حال  خوبی داشته باشد، حال همه بخش های دیگر را هم خوب می کند و آسیب های زیادی را برطرف خواهد کرد.

  ضرغامی ادامه داد: در هفته های اخیر تصمیم مهمی در دولت گرفته شد و آن هم لغو روادید یک طرفه گردشگری با 28 کشور بودکه از 15 بهمن ماه این تصمیم اجرایی شد.

این موضوع بسیار مهمی است که با درایت و شجاعت رییس جمهور انجام شده است.

امروز بیش از 50 درصد جمعیت دنیا می توانند بدون اخذ ویزا و تنها با خرید یک بلیت از ایران و جاذبه های گردشگری آن دیدن کنند.


برچسب ها: گردشگری - وزیر میراث فرهنگی و گردشگری - روادید - میراث فرهنگی و گردشگری - رییس جمهور - وزیر میراث فرهنگی - تصمیم
آخرین اخبار سرویس:

لغو روادید یک طرفه با 28 کشور

لغو روادید یک طرفه با 28 کشور