مطالب مرتبط:
افزایش 139درصدی طرح های ارسالی به جشنواره خوارزمی/ رشد 10 برابری طرح های بین المللی
سفارش تولید محتوا و افزایش 10 برابری فروش آنلاین
گزارشی از خودکشی زنجیره وار رزیدنت های جوان در ایران/ افزایش 5 برابری نرخ خودکشی در جامعه پزشکی! «سالانه به طور متوسط 13 خودکشی در جمعیت رزیدنتی کشور داریم»
افزایش 139درصدی طرح های ارسالی به جشنواره خوارزمی
تصویب 800 طرح در بنیاد ملی علم ایران/افزایش سقف حمایت از پژوهش ها تا 4.5 میلیارد تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 16:502024-01-22اقتصادي

افزایش چهار برابری تولید کنسانتره در طرح توسعه مجتمع مس شهربابک


قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در بازدید از پروژه های مجتمع مس شهربابک از برنامه ریزی برای افزایش چهاربرابری تولید کنسانتره در طرح توسعه این مجتمع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، در سفر یک روزه مهندس صباغ قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس اشجع مدیرعامل شرکت متمم (مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران) به مجتمع مس شهربابک با همراهی مهندس محمودی مدیر مجتمع از پروژه های تغلیظ 2 و 3، مجتمع آبرسانی، معدن چاه فیروزه، پروژه آبگیری چاه فیروزه، ورزشگاه مس، پالایشگاه خاتون آباد، کارخانه های اکسیژن، فلوتاسیون و آهک و نیروگاه خورشیدی شهربابک بازدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، مهندس صباغ قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان بازدید از طرح های توسعه مس در شهربابک، با اشاره به اقلام بالای سرمایه گذاری شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک و برنامه ریزی برای افزایش چهار برابری تولید کنسانتره از 150 هزار تن به 600 هزار تن در سال، گفت: افزایش ظرفیت تولید این مجتمع در سه سال آینده با وضعیت کنونی قابل مقایسه نیست که در پی این تحول و توسعه، افزایش زنجیره پایین دست را نیز شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: تجهیز معدن و به کارگیری پیمانکاران جدید در راستای توسعه حوزه استخراج مجتمع مس شهربابک در دستور کار قرار گرفته


برچسب ها: شرکت ملی صنایع مس ایران - مجتمع مس شهربابک - صنایع مس ایران - شهربابک - مس شهربابک - شرکت ملی - صنایع مس
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار برابری تولید کنسانتره در طرح توسعه مجتمع مس شهربابک

افزایش چهار برابری تولید کنسانتره در طرح توسعه مجتمع مس شهربابک