مطالب مرتبط:
دومین جشنواره سرود کانون پرورش فکری قم برگزار می شود
تأثیر 40 درصدی تغذیه بر رشد قدی کودکان/ بهترین غذاها برای افزایش قد
روایت صندوق بین المللی پول از رشد اقتصادی ایران
افت انس جهانی طلا با رشد ارزش دلار
رشد محبوبیت پوتین در اوج جنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-03اجتماعي

هدفگذاری کانون پرورش فکری ایجاد نشاط و رشد کودکان است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به ایجاد فضای نشاط بین جامعه هدف و کشف استعداد آنها گفت: رشد و پرورش کودکان منجر به ایجاد جامعه سالم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی هژیر ظهر امروز در مراسم عید انقلاب با حضور 2 هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده ها در سالن ابن سینا ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار کرد: با وجود تعطیلی مدارس به خاطر بارش برف از شما دختران و پسران خودم، پدران و مادران و معلمان و مربیان کانون پرورش فکری بسیار ممنونم که در این روز سرد دعوت ما را قبول کرده و در این جشن شرکت کردید.

وی افزود: کانون پرورش فکری به دنبال ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان بوده و سعی دارد در طول سال و به مناسبت های مختلف برنامه های شادی را برای جامعه هدف خود برگزار کند که مشارکت و همکاری شما را می طلبد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: امروز همه شما با رنگی کردن انگشت خود و ثبت اثر آن روی صندوق رأی و خواندن سرود ملی همصدا با یکدیگر ثابت کردید که قلبتان برای ایران می تپد و کشورتان را دوست دارید.

وی خطاب به بچه ها گفت: کمتر از یک ماه دیگر در کشور ما رویداد مهم انتخابات اتفاق می افتد که حضور پرشور پدر و مادر شما می تواند یکی از مهم ترین اتفاقات کشور را رقم بزند.


برچسب ها: کانون پرورش فکری - پرورش فکری - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کودکان - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری کانون پرورش فکری ایجاد نشاط و رشد کودکان است

هدفگذاری کانون پرورش فکری ایجاد نشاط و رشد کودکان است