مطالب مرتبط:
تکمیل و ساخت 5850 پروژه آموزشی در دولت سیزدهم/ بهره برداری و تحویل 1000 مدرسه در دهه فجر
بهره برداری از 3605 پروژه گازرسانی و توسعه ای همزمان با دهه فجر
کلنگ زنی و بهره برداری از 246 پروژه برق رسانی در دهه فجر در خوزستان
طی دهه فجر 11 پروژه آموزشی با 29 کلاس درس در خراسان شمالی بهره برداری می شود
طی دهه فجر 11 پروژه آموزشی با 29 کلاس درس در خراسان شمالی بهره برداری می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 20:402024-01-29سياسي

افتتاح و بهره برداری بیش از هزار پروژه دهه فجر در مازندران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: بیش از هزار طرح و پروژه در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی در دهه فجر امسال آماده افتتاح و بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت تجدید عهد و پیمان با امام بزرگوار و شهدای عزیز خواهد بود و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران نشان داده شود.

وی با اشاره به این مساله که آفرینش این نظام و انقلاب به دست مردم بوده است، گفت: بازآفرینی این انقلاب نیز باید به دست مردم اتفاق بیفتد و فرصت حضور گروه ها و مجموعه های فعال مردمی به مراتب بیشتر فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش عمومی، ملی و انقلابی است که دشمن را ناکام می کند.

وی با اشاره به مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمله ی معروف امام بزرگوار که فرمودند ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم گفت: امروزه اثر انقلاب اسلامی در عر


برچسب ها: استانداری مازندران - دهه فجر - مازندران - نماینده ولی فقیه در استان - بهره برداری - به گزارش خبرگزاری فارس - استان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری بیش از هزار پروژه دهه فجر در مازندران

افتتاح و بهره برداری بیش از هزار پروژه دهه فجر در مازندران