موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
نیویورک تایمز: یک پنجم گروگان ها در غزه کشته شده اند
نیویورک تایمز: بر اساس ارزیابی محرمانه ارتش اسراییل، 32 تن از گروگان ها در غزه کشته شده اند
کشته شدن جانشین فرمانده گردان ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه
کشته شدن یک فرمانده ارشد ارتش اسراییل در نبردهای شمال غزه
سخنگوی ارتش صهیونیستی: 31 نفر دیگر از گروگان ها در غزه کشته شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 10:052024-02-07بين الملل

نیویورک تایمز: 32 تن که گمان می رفت در غزه اسیر باشند کشته شده اند


روزنامه نیویورک تایمز با استناد به آنچه اطلاعات رژیم صهیونیستی نشان می دهد، نوشت چندین تن از افرادی که پیش از این گمان می رفت در غزه اسیر باشند، - روزنامه نیویورک تایمز با استناد به آنچه اطلاعات رژیم صهیونیستی نشان می دهد، نوشت چندین تن از افرادی که پیش از این گمان می رفت در غزه اسیر باشند، اکنون تایید شده که در همان هفتم اکتبر کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی نتیجه گیری کرده اند از 136 اسیری که انتظار می رفته در نوار غزه باشند، دست کم 32 نفر کشته شده اند.

چهار مقام صهیونیستی که با روزنامه نیویورک تایمز گفت وگو کرده اند، ضمن اعلام این خبر، افزودند که رژیم صهیونیستی به خانواده های این 32 نفر اطلاع رسانی کرده است.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت که این چهار مقام صهیونیستی هم چنین در حال تحقیق و تفحص درباره اطلاعاتی هستند که نشان می دهد دست کم شاید 20 نفر دیگر از اسرا هم کشته شده باشند.

این گزارش درحالی منتشر شده که رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر، قطر و جنبش حماس به مذاکرات خود برای تبادل احتمالی اسرا ادامه می دهند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در صبح روز هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.


برچسب ها: نیویورک تایمز - روزنامه نیویورک تایمز - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - نیویورک - تایمز - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: 32 تن که گمان می رفت در غزه اسیر باشند کشته شده اند

نیویورک تایمز: 32 تن که گمان می رفت در غزه اسیر باشند کشته شده اند