مطالب مرتبط:
دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت از مردم آذربایجان شرقی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
فیلم | دعوت معاون پارلمانی رییس جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
ویدئو | رییس جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-11سياسي

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در پیام های جداگانه ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در پیام های جداگانه ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: فرخنده باد تقارن عید مبعث پیامبر مهر و رحمت و طلوع چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بر مردم بزرگ و فجرآفرین خراسان جنوبی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه و حماسه سازی مردم صبور و پیروزمند غزه در تقابل جبهه حق و باطل، بار دیگر جوانان هوشمند و مردم همیشه در صحنه استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی و جشن ملی 22 بهمن ماه صحنه هایی از شکوه، همبستگی و امید را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی هم با صدور پیامی اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن، روز تجلی اتحاد ملتی است که در سایه لطف حضرت احدیت، دل به رهنمودهای پیر فرزانه ای دادند که بیرق آزادی را بر بلندای این سرزمین عَلَم کرد تا رهایی از چنگال بدعهدان را


برچسب ها: خراسان جنوبی - نماینده ولی فقیه در استان - راهپیمایی 22 بهمن - استاندار خراسان جنوبی - سالگرد پیروزی انقلاب - انقلاب اسلامی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن