موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در مسجد کبود ایروان
باکو بورل را به جانب داری از ایروان متهم کرد
مسکو: باکو و ایروان خویشتنداری کنند؛ نگران عملیات اسراییل در رفح هستیم
مسکو: باکو و ایروان خویشتنداری کنند؛ نگران رفح هستیم
ببینید | انفجار در خط انتقال گاز سراسری کشور در بروجن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 18:002024-02-14سياسي

جاهای دیدنی ایروان که حتما باید ببینید


جاهای دیدنی ایروان کدام اند؟ لیست جامعی از بهترین مکان های دیدنی برای سفر به ایروان ارمنستان - شهر ایروان پایتخت ارمنستان است که یکی از همسایگان شمالی کشور ماست.

این شهر تاریخ دارای پیشینه ای غنی است.

همه ماه ها برای گردشگری در این شهر عالی است زیرا گذشته و حال بدون عیب و نقص با هم ترکیب شده اند و کلیساهای قدیمی، بناهای تاریخی و فرهنگی، موزه ها و گالری ها در کنار مکان های تفریحی مدرن نظیر کلوپ ها، رستوران ها، بارها، مراکز خرید و باغ ها و پارک های سبز در کنار هم قرار دارند.

  در واقع می توان گفت جاهای دیدنی ایروان در کنار طیف گسترده ای از فعالیت های فرهنگی نظیر کنسرت های جاز، راک، موسیقی محلی و کلاسیک، نمایش رقص های ملی، رویدادها و جشنواره های مذهبی، فرهنگی و سرگرمی این شهر را به یکی از بهترین مکان های نزدیک برای سفر در تعطیلات می کند.

میدان جمهوری                                                               یکی از جاهای دیدنی ایروان که بسیار معروف است و همه گردشگران از آن دیدن می کنند، میدان جمهوری است.

این میدان در مرکز شهر و در محلی به نام هراپارک قرار دارد.

میدان جمهوری که در دهه 1950 ساخته شد، یک مکانی عالی برای وقت گذراندن در یک شبانه روز به صورت کامل است، زیرا مکان های دیدنی متعددی مانند موزه تاریخ، گالری ملی، خ


برچسب ها: ایروان - دیدنی - فرهنگی - فعالیت های فرهنگی - ارمنستان - مکان های تفریحی - مکان های دیدنی
آخرین اخبار سرویس:

جاهای دیدنی ایروان که حتما باید ببینید

جاهای دیدنی ایروان که حتما باید ببینید