مطالب مرتبط:
هاشمی: ایران آمادگی احداث مرکز توسعه دوومیدانی آسیا را دارد
دیدار رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با وزیر ورزش و جوانان/ هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد
هاشمی: آمادگی احداث مرکزی برای توسعه دوومیدانی آسیا را داریم
روز نخست مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا
تعداد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-18ورزشي

هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد


وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا گفت: ما در راستای توسعه دوومیدانی در سطح کشور و در سطح قاره آسیا این آمادگی را داریم با ساخت یک مرکز به این مهم کمک کنیم.

- دیدار رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با وزیر ورزش و جوانان هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا گفت: ما در راستای توسعه دوومیدانی در سطح کشور و در سطح قاره آسیا این آمادگی را داریم با ساخت یک مرکز به این مهم کمک کنیم.

هدف ما این است مرکز تخصصی را برای رده پایه ایجاد کنیم که دیگر کشورهای آسیایی نیز برای توسعه دوومیدانی بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دهلان الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفت وگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی برای برگزاری این نشست اظهار کرد: میزبانی از رویداد قهرمانی داخل سالن آسیا فرصتی را فراهم کرد که درخدمت دوستان مان در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا باشیم و هم چنین ورزشکاران کشورهای آسیایی با ظرفیت های کشورمان آشنا شوند.


برچسب ها: کنفدراسیون دوومیدانی آسیا - دوومیدانی - ورزش و جوانان - وزیر ورزش و جوانان - کنفدراسیون - آسیا - وزارت ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد

هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد