مطالب مرتبط:
شناور خارجی بدلیل سوخت قاچاق در بوشهر توقیف شد
شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در بوشهر توقیف شد
فیلم| انسداد جاده بر اثر برخورد 3 کامیون سوخت
فیلم| انسداد جاده بر اثر برخورد 3 کامیون سوخت
دسترسی غیرممکن به سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:152024-01-29فرهنگي

هنر سوخت چرم ، در نمایشگاه میراث ماندگار


نخستین گام از مجموعه نمایشگاه های «میراث ماندگار» که به هنر سوخت چرم و آثار استاد علی خوشنویس زاده اختصاص دارد، در نگارستان امام خمینی(ره) برپاشده و میزبان علاقه مندان است.

- ایسنا/اصفهان نخستین گام از مجموعه نمایشگاه های میراث ماندگار که به هنر سوخت چرم و آثار استاد علی خوشنویس زاده اختصاص دارد، در نگارستان امام خمینی(ره) برپاشده و میزبان علاقه مندان است.

علی خوشنویس زاده، هنرمند پیشکسوت عرصه سوخت چرم، در گفت وگو با ایسنا چنین بیان کرد: این نمایشگاه که نام میراث ماندگار1 برای آن انتخاب شده، همکاری مشترک من با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان است و درواقع اولین برنامه از مجموعه برنامه یا نمایشگاه هایی است که با همین عنوان یعنی نام میراث ماندگار برگزار می شوند، نمایشگاه هایی که نقطه آغازین آن با آثار من در نگارستان امام خمینی(ره) افتتاح شد و در ادامه نیز از دیگر اثرها میزبان خواهد بود.

این هنرمند اضافه کرد که در برگزاری مجموعه برنامه های هنری میراث ماندگار در اصفهان، علاوه بر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان، هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز حضور موثر دارند که می توان چنین برنامه ها و نمایشگاه هایی را ادامه حیات رشته های هنری برای نسل های جوان ایرانی دانست، ک


برچسب ها: نمایشگاه - ماندگار - خوشنویس زاده - میراث - نگارستان - خوشنویس - نخستین گام
آخرین اخبار سرویس:

هنر سوخت چرم ، در نمایشگاه میراث ماندگار

هنر سوخت چرم ، در نمایشگاه میراث ماندگار