مطالب مرتبط:
ارائه معاینه فنی به این خودروها ممنوع شد
نقش قابل توجه مراکز معاینه فنی خودروها در کاهش آلودگی هوا
معاینه فنی خودرو با 50 درصد تخفیف در بروجرد انجام می شود
تغییر استراتژی نکونام در نیم فصل دوم/ استقلال هم کیروشی می شود!
24 مدیر استان یزد در لیست تغییر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 17:502024-01-21اجتماعي

سن معافیت معاینه فنی خودروها تغییر می کند؟


معافیت 4 ساله معاینه فنی خودرو پس از تولید به هیچ وجه منطقی نیست و باید سن معافیت معاینه فنی خودروها به 2 سال تقلیل یابد.

-  سردار سید تیمور حسینی؛ رییس پلیس راهور در حاشیه بازدید از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به مناسبت روز ملی هوای پاک انجام شد، اظهار کرد: حوزه ترافیک یک حوزه استثنایی است و از ابعاد مختلف، فعالیت و کیفیت این سیستم روی زندگی تک تک آدم ها مؤثر است، چرا که مخاطب این سیستم، همه افراد جامعه را در بر می گیرد و همه وظیفه دارند که به ارتقای کیفیت و استاندارد این سیستم کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وی در ادامه با اشاره به نقش خودرو در حوزه ترافیک گفت: در کنار مؤلفه راه و عامل انسانی، خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم ترافیک دارد و در دو حوزه کاملاً مهم یعنی حوزه زیست محیطی  و حفظ جان انسان ها آثار زیان بار خود را نشان داده و خیلی مهم است که در طراحی خودرو هر دو جنبه دیده شود.

حسینی بیان کرد: امروز در دنیا کاملاً نگاه جامعی به طراحی خودرو وجود دارد و روز به روز با فناوری های جدید با حداقل آلایندگی و حداکثر ایمنی تولید می شود.

وی تاکید کرد: در کشورهای توسعه یافته اصل بر این است که انسان ممکن است در رانندگی و در هرلحظه مرتکب خطا شود پس در طراحی راه و خودرو باید یکسری پیش بینی های فنی و ایمنی پیاده سازی شود که بتواند خطا


برچسب ها: معاینه فنی خودرو - خودرو - معاینه فنی - سیستم - حوزه - معاینه - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

سن معافیت معاینه فنی خودروها تغییر می کند؟

سن معافیت معاینه فنی خودروها تغییر می کند؟