مطالب مرتبط:
محکومیت ترامپ به پرداخت جریمه 83.3 میلیون دلاری
جریمه 16 واحد صنفی متخلف در قزوین
توقف روی خطوط شطرنجی ممنوع؛ جریمه توقف غیرمجاز چند است؟
جریمه توقف غیرمجاز چند است؟
توقف روی خطوط شطرنجی ممنوع؛ جریمه توقف غیرمجاز چند است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 18:302024-01-27اجتماعي

خودروهای فاقد زنجیرچرخ جریمه می شوند


جانشین رییس پلیس راه استان همدان با تاکید بر اینکه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در جاده الزامی است، گفت: از بعدازظهر امروز وسیله ای که زنجیر چرخ نداشته باشد علاوه بر جریمه از تردد آن جلوگیری می شود.

- جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: از بعدازظهر امروز وسیله ای که زنجیر چرخ نداشته باشد علاوه بر جریمه از تردد آن جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ارسلان سرمدی با بیان اینکه از شب گذشته آغاز بارندگی ها را داشتیم، گفت: در نقاط جنوبی استان و در محور ملایر بارش برف سنگین و در محور بیجار، آوج رزن و محورهای کوهستانی نیز بارندگی باران و برف را شاهد بودیم.

سرمدی عنوان کرد: رانندگان حتماً تجهیزات و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند و از پُر بودن باک خودرو مطمئن باشند؛ داشتن لباس گرم، مواد غذایی و زنجیر چرخ نیز مورد نظر رانندگان باشد.

وی با تاکید بر اینکه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در جاده الزامی است، گفت: از بعدازظهر امروز وسیله ای که زنجیر چرخ نداشته باشد علاوه بر جریمه از تردد آن جلوگیری می شود.


برچسب ها: رییس پلیس راه استان همدان - زنجیر چرخ - رییس پلیس راه استان - رانندگان - پلیس راه استان - رییس پلیس راه - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای فاقد زنجیرچرخ جریمه می شوند

خودروهای فاقد زنجیرچرخ جریمه می شوند