مطالب مرتبط:
خراسان رضوی رتبه دوم کشوری در نوسازی مسکن بازآفرینی شهری
هسته گزینش بانک رفاه کارگران در بین رتبه های برتر نظام بانکی قرار گرفت
نتایج رتبه بندی پژوهشگاه های کشور اعلام شد
رتبه ایران در شاخص حکمرانی 181 از میان 202 کشور است/ هزینه معیشت یک خانواده 3 نفره 45 میلیون تومان است/ اقتصادمان طوری است که انگار در وضعیت جنگی هستیم!
بانوی نمونه عشایری اردبیل با رتبه اول ملی تجلیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:102024-01-22سياسي

قرارگاه مبارزه با فساد هرمزگان رتبه برتر کشوری کسب کرد


اختتامیه جشنواره 8 فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی با تجلیل از رضا وجدان حقیقی دبیر قرارگاه هرمزگان همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اختتامیه جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی،  با حضور فعالان این عرصه، حجت الاسلام درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، داود گودرزی دبیر جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی و سید محمدهادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی در تهران برگزار شد.

 حجت الاسلام درویشیان تصریح کرد: برای پیشگیری از فساد در کشور، وجود قرارگاه های مردمی تشکیل شده است و اهمیت زیادی در این حوزه دارد، چرا که هر جا مردم حضور دارند کار ها به نحو احسنت انجام می شود و سرعت بیشتری دارد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این مراسم، مبارزه جدی با فساد باعث امیدآفرینی در مردم می شود، اظهار داشت: هر فرد و مسئولی در هر مسئولیتی که به او سپرده شده است، نباید از مبارزه با فساد در بخش مدیریتی خود اجتناب و دریغ کند.

حجت الاسلام درویشیان ادامه داد: داشتن برنامه، اجرای قانون، مدیر توانمند و نظارت چند محور مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی محسوب می شود و در قرآن بار ها


برچسب ها: مبارزه با مفاسد اقتصادی - مقام معظم رهبری - مفاسد اقتصادی - حجت الاسلام - مقام معظم - مبارزه - رییس سازمان امور مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مبارزه با فساد هرمزگان رتبه برتر کشوری کسب کرد

قرارگاه مبارزه با فساد هرمزگان رتبه برتر کشوری کسب کرد