مطالب مرتبط:
مسئولان به صورت شبانه روزی برای مردم نجیب سیستان و بلوچستان کار کنند
لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان
پیشرفت فاز زودهنگام احداث انتقال آب دریای عمان به زاهدان 23 درصد شد/ تامین آب سیستان و بلوچستان در اولویت
طرح محله یار در سکونتگاه های غیر رسمی سیستان و بلوچستان آغاز شد
استاندار سیستان و بلوچستان: رشد اقتصادی در گرو رونق تولیدات بومی و توسعه صادرات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 11:502024-01-21سياسي

لزوم آگاهی مردم از اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید اقداماتی که در دستگاه های اجرایی انجام می دهند را اطلاع رسانی کنند، ضعف اطلاع رسانی و عدم اطلاع مردم از این طرح ها باعث القای ناامیدی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی سرگزی روز یکشنبه در همایش استانی سواد انتخاباتی و تاثیر رسانه در مشارکت حداکثری اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مانند همیشه جزو استان های سرآمد در حوزه انتخابات است و امسال هم این مردم نقش پررنگی را در صحنه مهم انتخاباتی رقم خواهند زد.

وی افزود: اوضاع منطقه بسیار آشفته است؛ دیوانگی رژیم صهیونیستی و افسارگسیختگی این رژیم کودک کش برای همگان عیان شده به طوری که صدای حامیان خودش را هم درآورده این نشان می دهد دشمن برای نیل به اهداف شومش تنها به منافع خود فکر می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کشور در مقطعی حساس قرار دارد، اظهارکرد: اتفاقات اخیر از حادثه کرمان و راسک نشان می دهد دشمن اقداماتی در دستور کار دارد و مدت هاست برای القاء یاس و ناامیدی و حتی کاهش حضور مردم پای صندوق های رای برنامه ریزی کرده است.

سرگزی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران گفت: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان از اجرای پروژه های عمرانی برای توسعه از شمال تا جنوب این استان در حال رخ د


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - بلوچستان - فرهنگ و ارشاد - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آگاهی مردم از اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان

لزوم آگاهی مردم از اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان