مطالب مرتبط:
اصرار دولت بر سیاست شکست خورده قیمتی/ آدرس غلط برای مهار تورم
شکست ترامپ از بایدن در نظرسنجی جدید
حملات هوایی امریکا به سوریه و عراق / جو بایدن : به مراکز سپاه در عراق و سوریه حمله شد / پنتاگون : هیچ حمله هوایی در داخل ایران نداشتیم
بایدن درباره حملات شب گذشته آمریکا بیانیه داد
بیانیه بایدن درباره حملات آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:502024-02-03بين الملل

«حملات دیر و شکست خورده»؛ دولت بایدن در مرکز انتقادات


رسانه ها و مقامات برجسته آمریکایی با انتقاد شدید از دولت جو بایدن در خصوص تجاوزات این کشور به عراق و سوریه، این حملات را «دیر» و «شکست خورده» توصیف کردند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ ایران و نیروهایش 165 بار تلاش کرده اند سربازان آمریکایی را بکشند و کشتی های جنگی ما را غرق کنند، در حالی که دولت بایدن برای یک کار حداقلی به خود تبریک می گوید ، این بخشی از انتقاد جمهوری خواه ارشد کمیته نیروهای مسلح در سنای ایالات متحده راجر ویکر است.

وی در ادامه توییتی در واکنش به حملات آمریکا به عراق و سوره نوشت که دولت بایدن نزدیک به یک هفته به طور احمقانه سیگنال هایی در مورد نیات خود برای پاسخ ارسال کرد؛ آنقدر زمان تلف کرد تا اهداف مورد نظرش برای حمله تخلیه شوند .

پایگاه های آمریکایی در منطقه که هدف حملات مقاومت قرار گرفته اند وزیر امور خارجه سابق آمریکا مایک پمپئو هم در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که حملات تلافی جویانه آمریکا در سوریه و عراق موفق نخواهد بود؛ مگر اینکه ایران را متقاعد کنند که از حمله نیروهای خود به نظامیان آمریکایی در هر نقطه از جهان دست بردارد .

پمپئو با توصیف این حملات به واکنش دیر دولت بایدن ، گفت که کاخ سفید باید تمایل خود را برای تحمیل هزینه های واقعی به ایران نشان دهد .


برچسب ها: آمریکا - دولت بایدن - آمریکایی - بایدن - حملات - پایگاه های آمریکایی - انتقاد
آخرین اخبار سرویس:

«حملات دیر و شکست خورده»؛ دولت بایدن در مرکز انتقادات

«حملات دیر و شکست خورده»؛ دولت بایدن در مرکز انتقادات