مطالب مرتبط:
برخورد جدی با هر اقدام منافی مصالح انتخابات می شود
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه : با تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخابات برخورد می شود
استاندار سمنان: دشمن از مشارکت قوی مردم ایران در انتخابات هراس دارد
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه : ما مجری بی طرف انتخابات و امانتدار رای مردم خواهیم بود
همه نسبت به انتخابات مسئولیت داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:052024-02-04سياسي

با هر اقدام منافی مصالح انتخابات، برخورد جدی می شود


دادستان های حوزه های قضایی استان مکلفند با اقداماتی که منافی مصالح انتخابات در استان رخ می دهد برخورد کنند و بر فعل یا ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه نظارت جدی داشته باشند.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری کردستان گفت: دادستان های حوزه های قضایی استان مکلفند با اقداماتی که منافی مصالح انتخابات در استان رخ می دهد برخورد کنند و بر فعل یا ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه نظارت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امروز (یکشنبه، 15 بهمن ماه) در سومین جلسه استانی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: تبادل اطلاعات در ستاد انتخابات استان و ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی باید در سطح بالایی باشد و مسائل مربوط به انتخابات به صورت مستمر رصد شود و به دبیرخانه این ستاد ارسال شود.

وی بر لزوم ارسال گزارش منظم و مستمر تخلفات انتخاباتی توسط مراجع ذی صلاح به دبیرخانه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تاکید و بیان کرد: در بحث ورود به جرایم و تخلفات انتخاباتی باید موارد اختلاف برانگیز قومیتی و مذهبی لحاظ شود.

او بر لزوم تشکیل جلسه توجیهی برای کاندیداهای انتخابات در استان تاکید کرد و ادامه داد: در انتخابات، مقامات و مسئولان دولتی باید کاملا بی ط


برچسب ها: انتخابات - دستگاه های اجرایی - استان - ترک فعل مدیران - ستاد پیشگیری - رییس کل دادگستری کردستان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

با هر اقدام منافی مصالح انتخابات، برخورد جدی می شود

با هر اقدام منافی مصالح انتخابات، برخورد جدی می شود