مطالب مرتبط:
ضرورت مدیریت مصرف برق در روزهای آینده با توجه به کاهش محسوس دما
ضرورت مدیریت مصرف برق در روزهای سرد
پیاده سازی مدلی برای جذب گاز آلاینده دودکش صنایع نفتی با ابررایانه سیمرغ
سازمان مدیریت کردستان از سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی حمایت می کند
کشف15فقره سرقت سیم برق وکابل مخابراتی در بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 17:102024-01-22اقتصادي

پیاده سازی مدیریت توامان مصرف آب و برق در کردستان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: دستورالعمل مدیریت توأمان آب و برق برای مدیریت مصرف در این استان پیاده سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امنیت غذایی و امنیت اجتماعی در گرو حفظ و حراست از آب بویژه آب های زیرزمینی است و رعایت نکردن الگوی مصرف و عدم صرفه جویی از سوی ذینفعان و آحاد جامعه، تبعات غیرقابل جبرانی را برای این منابع و نسل آینده، به دنبال خواهد داشت.

در مدیریت منابع آب موارد متعدد بسیاری باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد که صیانت از آب استان بویژه آب های زیرزمینی و مدیریت توأمان آب و برق با استفاده از نصب کنتورهای برق، برای کنترل برداشت از چاه های کشاورزی، از جمله این موارد است.

یکی از دلایل به تأخیر افتادن اجرایی شدن کامل برنامه صیانت از منابع آب در سال های گذشته، فقدان تطابق کامل بین بخش آب و برق است که با پیگیری و تأکیدات ویژه مقام عالی وزارت، خوشبختانه در حال حاضر بخش برق کشور در یک هماهنگی و آمادگی کامل، صنعت آب را در مدیریت و حفاظت از منابع آبی، همراهی می کند.

یکی از الزامات اجرای طرح تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی، نصب کنتورهای هوشمند به صورت جهشی است، چرا که گاهی ممکن است به دلیل محدودیت منابع مالی، ناآگاهی کشاورزان و ذینفعان از مزایای نصب کنتور هوشمند و وضعیت و شرایط جغرافیایی است


برچسب ها: مدیریت - آب های زیرزمینی - آب و برق - مدیر - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای کردستان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی مدیریت توامان مصرف آب و برق در کردستان

پیاده سازی مدیریت توامان مصرف آب و برق در کردستان