مطالب مرتبط:
موشک با برد 30 کیلومتر از شناورهای 6 متری شلیک شد
هشدار صریح سپاه پاسداران: در تنگه هرمز و خلیج فارس مثل کوه ایستاده ایم /از شناورهای کوچک، موشک با برد 30 کیلومتر شلیک می کنیم
کشته شدن 2 سرباز اسراییلی بر اثر شلیک موشک در خان یونس
راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه های دشمن را از بین می برد / ملت ایران با حضور در صحنه بیداری خود را نشان داد
برد بیرون از خانه منچستریونایتد مقابل آستون ویلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:502024-02-12سياسي

شلیک موشک با برد 30 کیلومتر از شناور های 6 متری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت وگویی رادیویی درباره انقلاب اسلامی و دستاورد های آن اظهار داشت: - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز از روی شناور های کوچک ما که شش متری هستند، موشک هایی با برد 30 کیلومتر شلیک می شود؛ موشک هایی که صفر تا صد آن در درون کشور ساخته شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت وگویی رادیویی درباره انقلاب اسلامی و دستاورد های آن اظهار داشت: انقلاب اسلامی مانند درختی بود که خداوند متعال آن را با باغبانی حضرت امام خمینی (ره) در زمین ایران اسلامی کاشت و شهدا با خون خود آن را آبیاری کردند به نحوی که امروز به درختی تنومند تبدیل شده و ثمرات زیادی هم داده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی طی 45 سال گذشته، گفت: تمام این سال هایی که پشت سر گذاشتیم، با سختی ها و مشکلات متعددی که دشمنان برای ما ایجاد کرده بودند، مواجه بودیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: انتظارمان بر این است که جوانان موضوع و نقش انقلاب اسلامی را درک کنند؛ زیرا انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و تمام کسانی است که سال های سال در این انقلاب و برای این انقلاب زحمت کشیدند.


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - فرمانده نیروی دریایی - انقلاب اسلامی - نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - اسلامی - علیرضا تنگسیری
آخرین اخبار سرویس:

شلیک موشک با برد 30 کیلومتر از شناور های 6 متری

شلیک موشک با برد 30 کیلومتر از شناور های 6 متری