مطالب مرتبط:
آتش سوزی وحشتناک بی ام و دیگر در تهران
آتش سوزی وحشتناک یک بی ام و دیگر در تهران
ببیینید | تصاویر جدید از آتش سوزی گسترده در بغداد
آتش سوزی مرگبار در کارخانه ای در شهرک صنعتی سمنان/ احمد عشقی جان باخت
کلیپ | لحظه آتش سوزی یک بویینگ 747 در آسمان آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 10:152024-01-21حوادث

آتش سوزی ها در سایت زباله عمدی نیست


سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس می گوید که آتش سوزی موردی در سایت زباله در منطقه تل سیاه ناشی از خارج شدن گاز متان از درون فعل و انفعالات زباله ها است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: سایت موسوم به تل سیاه در چهار کیلومتری شمال روستای تل سیاه منشعب از جاده تازیان توسط مراجع قانونی و ذیصلاح پس از بازدید در مورخ 17 اسفند 78 انتخاب و تایید شده است.

آتش سوزی هایی که به صورت نقطه ای در بعضی مواقع ایجاد می شود ناشی از بیوگاز تولیدی محل دفن زباله شهری است که در اثرمجموعه ای ازواکنش های زیست شیمیایی بر روی مواد آلی تجزیه پذیر موجود در زباله هادر شرایط بی هوازی به وجود می آید که گاز متان فرار یکی از این گازها بوده و این گاز میتواند دلیلی برای آتش سوزی باشد و به هیچ عنوان زباله سوزی با توجه به هزینه های سنگینی که برای شهرداری در برخواهد داشت، صورت نمی گیرد.

   در رابطه با نزدیکی سایت زباله به روستای جمال احمد که مراجع تخصصی به واسطه تخصص خود با اشراف کامل اطلاعاتی و علمی در حوزه پسماندها و با توجه به شکل هندسی و ترتیبات این سایت، پیرامون روش دفن زباله که به صورت سنتی مورد توجه قرار گرفته است و با عنایت و توجه ویژه به این مهم پیرامون مخالفت های شهرداری د


برچسب ها: سازمان مدیریت پسماند - شهرداری بندرعباس - زباله - آتش سوزی - سازمان مدیریت - مدیریت پسماند - بندرعباس
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ها در سایت زباله عمدی نیست

آتش سوزی ها در سایت زباله عمدی نیست