مطالب مرتبط:
21 هزار مورد شکستگی خطوط آبرسانی بندرعباس برطرف شد
آمار عجیب پیامک کشف حجاب در استان قم!
آمار عجیب ایران مقابل امارات با یک رکورد ویژه
آمار عجیب ایران مقابل امارات با یک رکورد ویژه
آمار عجیب ایران مقابل امارات با یک رکورد ویژه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 13:302024-01-21اقتصادي

آمار عجیب آبفا از شکستگی لوله در بندرعباس


روزانه 80 مورد شکستگی شبکه آبرسانی در بندرعباس رفع می شود و بیش از 21 هزار شکستگی خطوط آبرسانی از ابتدای سال تاکنون در بندرعباس رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مشکل شکستگی لوله در مناطق مختلف هرمزگان بخصوص بندرعباس به صورت مستمر از سوی مردم در فضای مجازی مطرح و نسبت به کندی رفع آن از سوی آبفا گلایه می شود.

همین مسأله موجب شده تا عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای از رفع بیش از 21 هزار شکستگی شبکه توزیع و خط انتقال آب در نواحی تحت پوشش شهر بندرعباس خبر دهد.

شبکه بدجور فرسوده است وی افزوده: این شکستگی ها از ابتدای امسال تاکنون توسط 23 اکیپ اتفاقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان رفع شده اند و به طور میانگین روزانه 80 مورد شکستگی در شهر بندرعباس اصلاح شده است که این نشان دهنده فرسوده بودن شبکه های توزیع آب در این شهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از همکاری خوب مردم در گزارش شکستگی ها تشکر کرد و افزود: عمده این گزارش ها از طریق سامانه ارتباط با مشتریان آبفا توسط مردم ارسال می شود که این امر به تسریع در عملیات رفع شکستگی ها کمک می کند.

عدم نوسازی تأسیسات قدمت طولانی بسیاری از شبکه های آبرسانی، استهلاک بالای تأسیسات ناشی از شرایط آب و هوایی استان، عدم نوسازی تأسیسات


برچسب ها: بندرعباس - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان - شکستگی - آب و فاضلاب هرمزگان - شرکت آب و فاضلاب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شهر بندرعباس
آخرین اخبار سرویس:

آمار عجیب آبفا از شکستگی لوله در بندرعباس

آمار عجیب آبفا از شکستگی لوله در بندرعباس