مطالب مرتبط:
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه : ما مجری بی طرف انتخابات و امانتدار رای مردم خواهیم بود
تاکید احزاب اصلاح طلب و اصولگرای کرمانشاه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
ترقی: کاهش مشارکت مردم در انتخابات ناشی از عملکرد دولت روحانی است/ رسانه های اصلاح طلب با سیاه نمایی، به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند
استاندار سمنان: دشمن از مشارکت قوی مردم ایران در انتخابات هراس دارد
مردم باید کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بشناسند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-04سياسي

امانتدار مردم در انتخابات هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امانتدار مردم عزیزمان در انتخابات یازدهم اسفند ماه هستیم، بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امانتدار مردم عزیزمان در انتخابات یازدهم اسفند ماه هستیم، بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره تاکید کرد.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در نشست ستاد انتخابات استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ماه مبارک رجب، افزود: حفظ اتحاد و انسجام همگانی برای ورود به حماسه 11 اسفند ضروری است.

وی یادآوری کرد: مردم آذربایجان در طول تاریخ ایران اسلامی، جریان ساز، تاریخ ساز و تمدن ساز بوده و همواره با بصیرت و مسوولیت پذیری در رویدادهای تاریخ معاصر کشورمان از قبیل انقلاب مشروطه و انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پیشرو بوده اند.

وی ادامه داد: یقین داریم که مردم این خطه در انتخابات پیش رو نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد، به شرطی که ما به وظیفه خود عمل کنیم.

رحمتی بیان کرد: وظیفه ماست که انتخابات را باشکوه و مشارکت حداکثری برگزار کنیم و تحقق آن مستلزم تلاش شبانه روزی دست اندرکاران به ویژه فرمانداران است.


برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - آذربایجان - انتخابات - رهبر معظم انقلاب - استاندار - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

امانتدار مردم در انتخابات هستیم

امانتدار مردم در انتخابات هستیم