مطالب مرتبط:
امام جمعه سمنان: حضور پرشور در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار ایران است
امام جمعه موقت تهران: ایران مستقل ترین کشور در بها دادن به مردم است
امام جمعه آبادان بر لزوم حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد
امام جمعه سبزوار: حضور مردم پایگاه و پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی است
تاکید امام جمعه ساری بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-09سياسي

امام جمعه یزد: اقتدارو امنیت ایران در گرو حضور میدانی مردم است


امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان به دنبال ناامید کردن جامعه اسلامی از آینده ای روشن است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم است و اقتدار و امنیت آن در گرو مشارکت و حضور حداکثری مردم در رویدادهای ملی و مذهبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 20 بهمن ماه نماز جمعه مرکز استان، با بیان این که خداوند حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما است، اظهار کرد: اطاعت خدا و ترک معصیت و حرکت در مسیر رضایت او، تنها راه نجات و رسیدن به کمال الهی به عنوان هدف خلقت است.

وی افزود: اطاعت خدا و وارد در جرگه تقوا شدن، زمینه می خواهد و زمینه آن احیای فطرت و محبت و عشق به خداست یعنی اگر درون خود را از غیر خدا خالی کنیم، نور حق در دل ما روشن می شود.

امام جمعه یزد گفت: اگر نور الهی در دل ما روشن شود، وسوسه های شیطان را می شناسیم و می دانیم که خداوند متعال به ما عشق می ورزد همچنانکه خداوند متعال به حضرت موسی(ع) فرمود که اگر بندگانم بدانند که چقدر به آنها عشق می ورزم، از ذوق جان می بازند.

آیت الله ناصری یزدی همچنین به بیان برخی آیات و روایات در مورد حب الهی پرداخت و گفت: بالاترین محبت ها، محبت الهی است و کسی که به خدا ایمان می آورد و درونش مملو از عشق الهی باشد، عشقی بی منت و لایزال را نصیب خود کرده و مساعدت دنیا


برچسب ها: امام جمعه یزد - امام جمعه - آیت الله محمدرضا ناصری یزدی - آیت الله محمدرضا ناصری - به گزارش خبرگزاری فارس - جمهوری اسلامی ایران - حضور حداکثری مردم
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: اقتدارو امنیت ایران در گرو حضور میدانی مردم است

امام جمعه یزد: اقتدارو امنیت ایران در گرو حضور میدانی مردم است